|
Markide lõikes > Ford Mustang 1968
|
Omanik: StangR. Auto lisatud: 11.01.2006 13:07. Viimati muudetud: 19.07.2022 19:51 |
tagasi |
Auto üldandmed
|
Mark: |
Ford |
Mudel: |
Mustang |
Aasta: |
1968 |
Kütus: |
Bensiin |
Mootor: |
289 cid 4v V8 |
Käigukast: |
C4 autom |
Võimsus: |
hp ( kW) |
Pöördemoment: |
lb-ft ( Nm) |
Veerandmiil: |
|
Klubiline kuuluvus: |
Ford Mustang Club Estonia |
Asukoht: |
Tallinn |
Viimane sissekanne autopäevikus: |
21.12.2007 (Kokku: 2) (Loe päevikut) |
|
Auto kirjeldus
|
Ford Mustang 68 HT
Auto on Eestis täielikult “poldirenoveeritud”.
Tööde algus: juuni 2003.
Tööd on põhiliselt teostatud oma pere ja sõprade abiga va. keevitamine, värvimine, plokikaane renoveerimine, polstritööd.
Mootor:
289 cid (4,7L), 4-ja lõõriga karpa Edelbrock Performer 1406,
Edelbrock Performer 2121 sisselaskekollektor,
Edelbrock 5023 E-Street plokikaaned,
Edelbrock 2122 nukkvõll,
Comp Cams Ultra Pro Magnum rullnookurid
Tri Y Ceramic Coated Silver Finished väljalaskekollektorid,
Pertronix Flame-Thrower II jagaja,
Pertronix Flame-Thrower süütepool.
Vahetatud kõik tihendid, lõdvikud, torud, juhtmed.
Uus bensiinipump, veepump, harmonic balancer.
Paigaldatud uus aluminiseeritud topeltväljalase, H-pipe.
Kast:
C4 automaat, remonditud, tihendid vahetatud, uus Neutral Safety Switch, uus turbiin, B&M Shift kit
Veermik:
Pidurid: ees ketas-, taga trummelpidurid.
Esipidurite uuendamisel on kasutatud SSBC trummel-ketas konversiooni kitti, mis sisaldab kettaid, klotse, laagreid, silndreid, voolikuid jne.
Tagumistel piduritel on uued silindrid, klotsid, vedrud.
Valmistatud on kõik uued Cu-Ni piduritorud,
lisatud esi-tagapidurite proportsiooniregulaator.
Paigaldatud kõik uued rooliotsad, õõtshoovad, vedrud, KYB Gas-a-just amordid, 1” madalduskitt,
1” ees ja 3/4” taga ADDCO stab.vardad.
Tagasild: Liivapritsitud, värvitud uretaanvärviga, uued rattalaagrid, simmerid, muudetud ülekanne 2,79 asemel 3,25,
Eaton Detroit Truetrac Limited slip diferetsiaal
Veljed: 15x6 kroomitud Magnum 500
Rehvid: 215/65 R15 BF Goorich Radial T/A.
Rool: GRANT
Elektriosa:
Paigaldatud Painless Performance 67-68 a. Mustangi täielik juhtmekomplekt, mis vastab tänapäeva nõuetele.
Esituled: kasutatud on H4 konversioonikitti, millele on lisatud releed vältimaks tulede lüliti ülekoormust.
Renoveeritud geneaator, starter.
Armatuurlaua näidikutele on lisatud Autometer klassikalises stiilis tahhomeeter.
Helitehnika:
Custom Autosound MFG kassetraadio USA1 (kaasaegne sisu, vana välimus, eurosageduste lüliti, CD või MP3 mängija sisend.
Kõlarid: ees DLS PS6, taga Alpine SPR 694A, võim Alpine MRPF 240.
Kere:
Värv: Medium Sapphire Blue
Tehtud tööd: osaline liivaprits, vana värv täielikult eemaldatud, keevitatud-tinatatud, happekrunditud, krunditud-pahteldatud, krunditud, värvitud, lakitud, korrosioonitõrje.
Põhi ja porikoopad kaetud kivikaitsega.
Põrand kaetud 4 mm pigimattidega, lagi 2mm isekleepuvate pigimattidega.
Kroomdetailid on asendatud uutega, roostevabadetailid puhastatud ja poleeritud.
Kõik kummidetailid e. tihendid, korgid jne. on uued.
Renoveeritud (puhastatud, tsingitud) on usteklaaside kandurid, tõstukid, ukselukud ja nende kinnitusdetailid.
Paigaldatud uus esiklaas.
Sisu: sini-valge naturaalnahk originaallõigete järgi va. tikitud ponid esimestel seljatugedel. ACC vormitud korrektsest materjalist põrandakate, uued turvavööd., uus vinüülist laepolster.
Istmekonstruktsioonid on renoveeritud, liivapritsitud, pulbervärvitud.
Tänud: (tööde järjekorras)
Dream Garage (keevitus), EgoGrupp (värvimine), Windorf (plokikaante remont),
Martin (kroom-tsink-jne.) Vello Leimann (polster), Arco-Ar (liivaprits, pulbervärv), Ossmet (pulbervärv), Pidurimeister, Värvifoorum, Top-Parts, US-Parts, Virginia Classic Mustang, John’s Mustang, CJ Pony Parts, Chromon (veljed), Valtu Rehvikeskus,
Autover –Autoklaas, Shipco Transport Eesti jt.
Vabandan, kui keegi jäi välja, andke märku, parandan ära.
Erilised tänud: Raul, Maria, Viktor, Raul. |
|
|
|
|
|