Warning: Undefined variable $car_make in /data01/virt13778/domeenid/www.usaraud.ee/htdocs/class/autolog.php on line 95

Warning: Undefined variable $car_model in /data01/virt13778/domeenid/www.usaraud.ee/htdocs/class/autolog.php on line 95

Warning: Undefined variable $car_year in /data01/virt13778/domeenid/www.usaraud.ee/htdocs/class/autolog.php on line 95

Warning: Undefined variable $car_id in /data01/virt13778/domeenid/www.usaraud.ee/htdocs/class/autolog.php on line 96

Warning: Undefined variable $car_make in /data01/virt13778/domeenid/www.usaraud.ee/htdocs/class/autolog.php on line 97

Warning: Undefined variable $car_model in /data01/virt13778/domeenid/www.usaraud.ee/htdocs/class/autolog.php on line 97

Warning: Undefined variable $car_year in /data01/virt13778/domeenid/www.usaraud.ee/htdocs/class/autolog.php on line 97

Warning: Undefined variable $car_userid in /data01/virt13778/domeenid/www.usaraud.ee/htdocs/class/autolog.php on line 98

Warning: Undefined variable $car_userid in /data01/virt13778/domeenid/www.usaraud.ee/htdocs/class/autolog.php on line 99
usaraud.ee > Autopäevikud >

www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud >


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (17) tagasi

 

 Omanik:

Algatuseks natuke üldist juttu 25.07.2006
Tänase seisuga olen ära vahetanud:

mootoris - õli+filter ( Gulf 10w40), jagaja kaane+rootori ja kõrgepinge juhtmed (Standard), õhufiltri (Wix), jahutus vedeliku.
käigukastis - filtri+õli (Gulf ATF Dexron III )
Lähiajal plaanis ära vahetada kõik võimalikud kummipuksid veermikus+ läbi olevad liigendid.
Kere on iseenesest tugev.Vaja eeltööd ja värvimist.
Sisu on plaanis kõik lahti kiskuda (polstrid ja plastik detailid), ära polsterdada vildi+pigi matiga ning tagasi panna, et lahti saada vastikust naginast mida hetkel teevad plast detailid.
Kõrgepinge juhtmed Standardilt Kasti õli Gulfilt Mootoriõli 10w-40 Gulfilt Õlifilter
Silla osad ja kasti padja vahetus 09.08.2006
Täna sai külastatud jälle varuosa poodi ja kokku ostetud mõned silla osad mis lähevad lähiajal vahetusse.Samuti sai ostetud kasti padi, mille vahetasin kohe õhtul maja ees ära sest vana oli juba vana ja väsinud.Kui enne vahetust oli tunda autos tugevat vibra (eriti siis kui käik sees foori taga ootasin), siis peale padja vahetust on vibra kadunud.
Ja nii see tööpäev läbi saigi.
kasti padi šarniir alumine stabika kont ülemine šarniir vana padi vana padi uus padi all vana padi alt ära testime 1 ... ... ...
Maki asukoha vahetus 16.08.2006
Kuna keskkonsoolis olnud "väike" makk mõjus silmale nagu võõrkeha, siis sai tagasi pandud originaal Delco kassetikas, mille ülesandeks jääb näidata ainult kellaaega. Helitekitaja aga paigaldasin rooli alla. Algselt oli küll cd makk plaanis paigaldada keskkonsoolis olevasse laekasse aga kuna see sinna napilt ei mahtunud siis panin ta rooli alla. Samuti ootab nädalavahetusel paigaldamist pigimatt.
Samal päeval sai veel lisaks maki ümber paigutamisele muudetud valge armatuuri valgus punaseks.
makil uus asukoht Originaal Delco Katustel kasutatav pigimatt punane armatuur Armatuur ...
Põranda pigimatitamine 19.08.2006
Laupäev möödus siis bussi põrandat pigimatiga polsterdades.
Kasutasin katustel kasutatavat pigimatti mis minu arvates sobib sinna sama hästi kui kallis ÕIGE. Peale mati panekut muutus auto seest tuntavalt vaiksemaks. Ustesse panen muidugi õige pigimati, et hiljem ei peaks klaase pigist puhastama :)
Läbi lõigatud RCA,vool ja remote Põrand puhtaks Pigimatt põrandale ja külje plekkidele pigimatt pandud ja seejärel vaibad ja polstrid tagasi
Maki raami korrastamine ja kõlarite paigaldus 25.08.2006
Kuna korralikku raami kusagilt saada ei olnud, siis otsustasin vanale natuke ilmet anda.Et kogu armatuuri pind on õrnalt "kortsuline", siis valisin ka katmiseks mitte sileda mati kunstnaha (aitab peita ka aluspinna väiksemaid konarusi:) ). Kõigepealt katsin siis silumist vajavad kohad fiiberpahtliga ning lihvisin siledaks.Seejärel katsin nii raami kui ka naha õhukese liimi kihiga (Super S-9), lasin ~10mintsa kuivada ja "nahatasin" raami ära.Mina olen lõpptulemusega rahul. Piltidelt vaadatuna ütlen kohe ära, et nahk ei ole halvasti liimitud vaid tegu ongi sellise materjaliga mille ise valisin.
Lisaks sai veel tagumiste uste sisse paigaldatud Audist välja võetud Sony ovaalid.Eelnevalt said uksed seest pigimati ja vildiga üle tehtud.
Pahtel peale kantud Fiiber pahtel veel pahtlist ja valmis ta ongi ... kõlarid taha ustesse mõlemad pandud
Näidikute bloki korrastamine ja tahhomeetri install 04.09.2006
Kuna näidikud aegajalt nöökisid, siis sai näidikute pistikud ja klemmid ära puhastatud ning mingisuguse vaseliin määrdega kokku tehtud.Samuti sain täna kätte AutoGauge tahhomeetri mille samuti ära installisin.Kindlasti on tahhoka asukoht kriitikat väärt aga mis siis...mulle meeldib :)
näidikud maas vaakum torud ja muu stuff näidikud blokk tagant vaates tahho tahho pimedas tahho pimedas2
Rehvi vahetus 07.09.2006
Täna sain siis ihaldatud 255/60 R15 rehvid mis sai ka alla pandud.
Tagaots on tunduvalt kindlamalt maapinna ligi kui enne olnud 205/70 rehviga.
General XP2000 rehvi mõõt päris lai
Termostaadi vahetus 09.09.2006
Kuna temperatuuri näidik ei tahtnud kuidagi tõusta üles poole, siis kahtlustasin termostaadi viga.Saigi siis hommikul Saue ARK-i majas asuvast poest kokku ostetud Wahleri termostaat koos tihendiga (120,-), tosool ja Comma valikust tihendi silikoon.
Kui vana s*tane tosool oli välja lastud avasin termostaadi korpuse ja minu kahtlus osutus tõeks ja igaksjuhuks ostetud termostaat läks asjaette.Termostaat oli külmast peast avatud asendis (vt.pildilt).
Seejärel sai pinnad korralikult puhastatud, termostaat oma kohale pandud, papist tihend silikooniga kokku tehtud ning korpus kokku kruvitud.Tosool sisse ja auto käima.Mõne hetke pärast hakkas näidiku seier rõõmsasti tõusma ja kui termostaat lasi jahutusvedeliku suurele ringile langes seier ilusti normi piiresse tagasi.
Seoses sellega paranes ka mootori töö(uskumatu aga tühikäik muutus ühtlasemaks).
termostaadi pesa termostaadi korpuse ülemine osa külmana avatud asendis paisupaak tosool termostaat Wahlerilt tihend ja Comma silikoon ja kokku tagasi
Astmelaudade paigaldus 30.09.2006
Täna hommikul kella 8 paiku alustasin astmelaudade paigaldusega, et jõuda hiljemalt 11.30-ks valmis, auto kiiresti ära pesta ja vurra-vurra Maksimarketi platsile jõuda ja liituda teiste Ameeriklastega aga paraku ei lähe kõik nii nagu plaanid. Ühe poolega sain kenasti valmis ja kella vaadates olin ilusti graafikus.....ja siis tuli tagasilöök. Drell (mingi sakslaste DWT vms...) kärssas läbi :( .Telefon kätte ja helistama (kell 10.30), ainuke kellel drell kohe olemas on oma vennas (elab suurupis)ja lubas kohe tulema hakata Saue poole.Nüüd siis ootan teda...kell hetkel 12.10 ja pole veel kedagi, krt.Mingi näruse drelli pärast kõik plaanid per**s.
Lisan siis paar pilti ka poolikust tööst, ehk siis bussi ühelt poolelt.
kaugelt otsad küljelt külg
Astmelauad said lõpuks paigaldatud 30.09.2006
...kella kahe paiku jõudis siis lõpuks vend drelliga minu juurde :)
mis peale sai ka kohe töödega edasi mindud.Umbes kella viieks said tänased plaanid täidetud.Astmelauad küljes ja buss pestud.
Puhas auto tagant vaates puhas auto küljepealt puhas auto eest teise poole astmelaud 1 2 3 4
Varuosi jälle juurde 10.10.2006
Täna sain kätte viimased vaja minevad veermiku osad, ehk siis rooliotsad nii sisemised kui ka välimised.Lisaks sai ostetud kõik uued ratta mutrid.Kahjuks küll lahtise peaga aga mis siis.
Enne lume tulekut tahaks veermiku jonksu saada.
rooliotsad rooliotsad MOOG ratta mutrid
Valmistumine talveks 12.10.2006
Kuna bussiga kaasa talverehve ei saanud, siis tuli need hankida endal.Nii leidsingi TQHQ foorumist sobiva kuulutuse (astro veljed+talverehvid) ning eile õhtul saigi sõidetud Turbasse kus Meelise aka kollane käest sobivad veljed ja rehvid ära ostsin.
rehvid ... ... ...
Küünlad vajavad samuti vahetamist 13.10.2006
Kuna jagaja kaan ja kõrgepinge juhtmed said vahetatud, siis arvan, et ei tee paha kui vastu talve ka küünlad ära vahetan.Jällegi sai sammud seatud Us-Partsi poole ja asi teoks tehtud :) .
Ac Delco ... ...
Küünalde vahetus 22.10.2006
Täna sai siis ette võetud üks ütlemata närvesööv töö.Nimelt vahetasin ära küünlad mis on siiani selle auto juures olnud kõige vastikum tegemine.Kuhugi ligi ei pääse, igal pool ainult pisikesed praod.Sai proovitud ka rattakoopa kaudu aga see tundus nende tööriistadega suht lootusetu.Mis seal ikka, sai siis hambad kokku surutud ja oma jämedad käed sealt pragudest sisse surutud.Töö sai tehtud umbes kolme tunniga. Selle ajaga suutsin pooleks murda ühe küünla ja veriseks kriipida oma mõlemad käed.Üks küünal jääb ootama ülejärgmist nädalavahetust kuna enne lihtsalt pole aega sellega tegeleda.Loodan, et see mootorile miskit halba ei tee.
5 vana küünalt NGK-lt juhipoolsetele silindritele ligipääs kaassõitja poolne pragu katkine AcDelco
Pidurite korrastamine 10.11.2006
Kuna konarlikul teel sõites pidurisadulad tekitasid vastikult metallset kolinat, siis sai uuritud erinevaid remontimise võimalusi.Lõpuks sain tqhq.ee foorumist infot, et on olemas spets remondi komplektid.Nii saigi täna sammud seatud juba tuttavasse varuosa poodi Us-Partsi ja vajalikud komplektid ära ostetud.Kuna sinna kanti jääb ka Laki Auto, siis ostsin sealt palju kiidetud X-1R õlilisandit mida kallasin nii mootorisse, k.kasti kui ka hüdraulikasse.
... rem komplekt ... x-1r ...
Uued stabika kondid 11.11.2006
Kuna ilm oli ilus ja õnnestus kasutada maja lähedal asuvat estakaadi, siis sai ära vahetatud stabika "kondid" ja üks vahetamata jäänud küünal, millele põhja alt oli üllatavalt hea ligipääs.
Kuna koguaeg estakaadile ei pääse, siis vaatasin üle ka põhja all jooksvad juhtmed.Vaatamisest oli ka kasu sest bensiinipumba + juhe oli juba nii rabe ja oksüdeerunud, et vajas kohest vahetamist uue vastu.
Lisaks sellele sai täna soodsa pakkumise puhul varutud kevadeks jooks rehve 255/60 R15, millel mustrit veel ~5mm.
vasak kont parem kont general rehvid 255/60 R15 mootoriruum ...
Ledid hõõgpirnide asemele 01.12.2006
Kuna kollaste klaasidega 5w pirne kusagilt saada ei ole ning nö "spetsiaalne" lakk kipub maha kooruma, siis otsustasin ette võtta eksperimendi- ledid hõõgpirni asemele.
Käisin läbi Järve Selveri Oomipoest ja ostsin 5 kollast ledi ning vajaminevad takistid.Seejärel lammutasin olemasolevad pirnid (ainult sokkel jäi järgi), jootsin ledid sinna külge ja lasin praod sulaliimi täis.Eksperiment õnnestus ja ledid põlevad nii nagu peab.Kokku võttis aega ~1tund.
1 2 3 4 5 6 7 valmis