www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud > Buick LeSabre 1986


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (5) tagasi

 Buick LeSabre 1986

 Omanik: otsiabi

esimene sõit 2015 14.03.2015
täna käisin arkis et auto ümber registreerida taas 8kohaliseks. infost eelnevalt öeldi et tule kohale ja vaadatakse üle ja vormistatakse ära. kohapeal selgus et nemad seda teha ei saa sest seda peab siiski esindus kinnitama et sellel autol on üldse tehase poolt ette nähtud 8 istekohta. soovitasin ameerita autoteeninduse poole pöörduda ja sealt kinnitus võtta. eks siis peab meeldima. järgmine nädal võtan asja uuesti ette.

lisaks veel sain täna juhiukse keskluku lüliti tööle tänu antennimehe nõuannetele (tänan!) ning keskmise istmerea istme kinnitasin täna ka kere külge mutritega. samuti sai armatuuris olev tuhatoos installeeritud. eelmine omanik oli euromakki paigaldades muidugi originaalkinnitused sealt välja lõiganud ning seega leiutasin uued sinna. nüüd istub toos paigal nagu muiste.
pisivigadest 30.03.2015
sai uspartsi viidud pisivigu likvideerima. kickdowni tross reguleeritud kuid väidetavalt kasti nn ajus probleem et käigu allavahetamiseks peab pedaali päris metallini vajutama pressima.

veakoodid 13, 21 ja 34 - e. oxygen sensor tps ja map. vahetati lamda andur ja tpsi andur. 34ga ei osatud midagi peale hakata. tegin uue diagnostika ja nüüd on kood 22 - tps circuit low.

kütuse hoiatustuli ei põle enam. sügisel toimis. nüüd käivitades põleb mõne hetke ning siis kustub. diagnoos - paagi andur läbi. selle asemel pigem tangin paagi täis :)

täheldati et veepump lekib.

tagumine kundepoolne aken ei toiminud. diagnoos - aknamootor läbi. sügisel andis antennimees peoga mootoreid kaasa proovimiseks. proovisin ühte neist külge ikka ei toiminud. seega polnud nüüd selle diagnoosiga rahul. käisin täna antennimeest jälle tüütamas. tema diagnoos oli et massijuhe on kuskilt katki. näitas näpuga millist juhet vaja taga hakata ajama. läksin garaazi ja hakkasin lammutama. hakkasin tagumise kundepoolse ukse poolt minema. lülitist kuni b piilarini oli juhtmekimp ilusti kokku isoleeritud. osa harutasin lahti ning all paistis puutumata juhtmekimp. seejärel kõik polstrid ja plastikud maha. vaiba serv üles ja kuni armatuuri all oleva pistikuni paistis juhe ilus ja ratsimata. siis hakkasin juhiukse poolt minema. selleks et juhipoolne quarter panel kätte saada oli vaja kogu armatuur lahti kakkuda. jõudsin sellega nii kaugele et armatuuri pealne osa maha a piilari ja armatuuri alused plastikud maha. roolialune plastik maha ja siis sai mõistus otsa kuna ei saanud kudagi tulede lülitit kätte. tean et selle lüliti nupu väljatõmbamiseks vaja üks vedru alla vajutada aga ligi sellele kuidagi ei saa. samamoodi tekitas hämmeldust hoodi kang. see oli otse plastikust läbi. ei võtnud mõistus kuidagi kinni kuidas ka selle küljest saaks. jätsin selle siis pooleli ja mõtlesin uue juhtme vedada. lõikasin juhtme kundepoolse pistiku juurest läbi ja jätkasin juhet kuni mittetöötava akna pistikuni. proovisin ja toimis. seega oli viga ilmselt siiski selles isoleeritud osas. vedasin uue juhtme sinna mööda tehase ettenähtud kanaleid pidi ja kirusin et varem seda ei proovinud. testisin akent ja kõik toimis. lappasin asjad kokku tagasi. armatuuris paistis hunnik läbipõlenud pirne. käisin veel tanklast ka läbi ja viskasin sinna peotäie uusi pirne asemele. osa asju hakkasid helendama küll. kogu operatsioon võttis aega 6,5h. sain autoga vähemalt oluliselt tuttavamaks. ja hunniku puuduolevaid kruvisid leidsid ka oma koha armatuuris ja plastikutes. suur tänu antennimehele teadmiste ja pisividinate eest!

ja kapotiamordid olin ka varem uspartsust tellinud. järele minnes kujunes meeldivaks üllatuseks hind. võtsin need ühes ja panin külge. nüüd seisab kapott ka üleval.
midagi sai tehtud 02.06.2015
erakordne mu autode puhul et keegi teine sinna rooli istub aga nii on selle autoga juhtunud. esimesel juhul kadus osa summutist kosmose juures pärnu mnt-le ja teisel juhul täheldas juht et tosool soriseb põrandale. kuna eelnevalt täheldasid meistrimehed mäealusel veepumba juurest leket ning soovitasid selle välja vahetada. ei hakanud siis pikemalt mõtlema ning spetsialistide sõnades kahtlema vaid seadsin sammud mõni päev hiljem sama maja varuosapoodi. eelnevalt sai muidugi veepump ja summuti viimane pütt tellitud et leti ääres tühjade kätega ei jääks - tänusõnad virgole! sõitsin siis auto juurde kuhu see oli jäänud peale vea tuvastust mõnikümmend versta tallinnast. tegin ninas ruumi ja riputasin uue pumba kohale. vana pump tundus kuidagi väga korralik ning ei saanud aru kust see lekkida võis. ladusin asjad kokku esialgu vesi radikasse kontrolliks. ja oh imet leke polnud kadunud - külmapunnis auk. hea kooliraha jällegi makstud ja kohe oluliselt targem - usalda aga kontrolli :)

muide üks veepumb nüüd üleliigne kui kellelegi peaks vaja minema

aknapesupaagi vedeliku puudust näitas display pidevalt kui kojamehed sisse lülitasin. võisin korraks paagilt korgi maha. paak ilusti täis. vaatasin et suht sogane näeb vesi välja. võtsin paagi maha ja pesin puhtaks. paagist kolisesid mingit jublakad välja. sain aru et seal oli midagi laiali pudisenud mis nii poleks pidanud olema. asjad puhastatud ja kokku ilusti nüüd ka see hoiatustuli armatuurist kadunud.

vahepeal veel palju pisividinaid külge saanud mis küll sõitmist ei seganud kuid minu silma riivasid. varsti kõik tehasest kõlge kruvitud vidinad tagasi omal kohal. eelisjärjekorras on muidugi uus summuti.

seni näeb välja selline

1 2 3 4 5 6 7 8