www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud > Chevrolet HHR LT-2 2006


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (43) tagasi

 Chevrolet HHR LT-2 2006

 Omanik: Astro97

Õlivahetus 02.06.2014
Kuna sees oli küll ilusat värvi õli, siis ikkagi hingerahu saamiseks lasin ära vahetada. Sisse läks GULF Formula G 5W-30 täissünt. koos filtriga 4,7L.
ODO: 94752km. (Ilmselt ei ole see õige läbisõit sellele aastakäigule ja on uurimisel, mis on õige).
ARK ja arvelevõtt 03.06.2014 03.06.2014
... sujus kiirelt nagu ikka, Sauel. 3-4 inimest ees ja valmis ta saigi. Probleeme registreerimisega ei olnud.
Veidi nokitsemistöid 08.06.2014
Kuna puudus üks tagumistest porilapakatest, siis sai ostetud uued miskid universaalid butiigist nimega Fixus. natuke tööd ja alla nad saidki. Samas sai pirnid vahetatud ka ees kollastes sidemarkerites, mis nüüd töötavad ja ka tagumised punased said tööle hakata.
lapakas lapakas2
Veljeproov... 08.06.2014
Kuna aega jäi natuke üle, sai kontrollitud vene foorumites kirjutatud infot, et talveks saab edukalt alla panna 15 tollised Opel Zafira plekk veljed. Mõeldud-tehtud... naabrimehelt velg laenuks ja alla proovima. sobivad ideaalselt nii ette kui taha :)
Hetkel on all suverehvid kroomvelgedel 215/50-17.

Samas kui ka esiratas oli maas, vaatasin kuskohast kasti või pooltelje juurest õli immitseb. midagi seal märg on, eks AB-s selgub, kui varsti remonti läheb...
opeli velg 15\ õline kast
Täna viidud auto remonti... 19.06.2014
Täna sai viidud auto ära tegemisse. Vahetusse lähevad käigukasti otsasimmerid pooltelgede juurest, pooltelje sisemine lutt, Diffri rull-laagrid 2 tk. ja veel mingi imelaager käigukasti sees. igal juhul on ta suht kallis ja imeliku ehitusega...

kui need tehtud, alaku muretu sõit ja miilineelamine :)
tööootel... immitseb... . päris märg teine...
ikka remondis..... 30.06.2014
Tänase päeva seisuga jookseb teine nädal remondisoleku aega mingi tobeda peavõlli otsalaagri pärast :(
ikka remondis ... vana laager, kurja juur
Veljeproov 13.07.2014
Varakult talveperioodile mõeldes, sai proovitud 16" plekkvelje sobivust. Nagu näha, sobivad ideaalselt... rehviks tuleb 215/55-16.
Veljering maksis kohalikku 50 raha...
proovitakse velge 16\ talveks ette...
Taas remondis ja põhjusega ... 14.07.2014
Täna hommikul sai viidud auto uluva kastiga tagasi. Päeval helistati ja käisin kohal asja uurimas. viga oli tuvastatud... nimelt oli peavõlli otsalaager valepidi sisse pandud, see jäi pingesse ja sulatas ning venitas plastkesta sees kõik viltu ja vigaseks. Kuna oli garantiitöö, siis telliti firma poolt uus ja paigaldus järgmine kord hoolsam. Hea, et seekord nii pääses ja midagi hullemalt ära ei lõhkunud ...
vigane laager katkine laager. vasakul vale paigutus, paremal õige paigutus keskel on laagri koht, kest on poltidega veel kinni kasti teine pool, hammakad ja differ
Auto käes 19.07.2014
17 juuli sai auto kätte lõpuks... olles seal "remondis" 19 juunist alates vahelduva eduga.
Hetkel on korras ja sõidab normaalselt, kast toimetab korralikult.
Juhipoolse turvavöö pandla kohendamine 05.08.2014
Kuna juhipoolse turvavöö pannal pidevalt libises kusagile alla lõppu välja ja teda oli sealt alt suht tüütu üles tirida, siis sai vööle installitud väike needike, mis fikseerib nüüd pandla kõrguse asendi. Palju mugavam kohe võtta ja vöö kinnitada :)
needike Fikseeritud pandla kõrgus
Mahuanduri lisamine 11.10.2014
Kuna puudus selline asi enne ja oli vajadus, et autole lähenedes signa hoiataks eelnevalt, sai lastud see lisada. Paigaldajaks AudioCity. Nüüd on ümber auto meetrine "turvatsoon" :)
Sensor
Särtsuvahetus... 24.10.2014
Ja nii äkki tuligi -6 õue... aku muidugi otsustas alla anda ja ei aidanud ka laadimine, kui pärast ikkagi hommikul ei jõua käima vedada :P
Mis siis ikka, sai akukeskusest uus soetatud. Vana mahavõtul selgus ka, et eelmine omanik oli sinna mingi poola ime ostnud kunagi ja veel nõrgema, kui tehas ette näeb.

Nüüd on seal 60Ah ja 600A asjapulk toimetamas, seega võib oodata muretuid talviseid käivitusi :)

LS: 95900km.
vana aku 1 vana aku 2 uus sõbrake ootel :) uuel tööpostil ... aku vahetusel olev läbisõit
Kütusetorude remont 29.10.2014
Täna sai käidud jällegi koduses US-Partsis. Põhjuseks taga põhja all olevad kaks kütusetoru osa, mis olid läbi roostetanud ja tilgad juba otsas nendel. Asendusena läksid sinna asemele ja vahele uued kummist armeeritud voolikud.
Ls: 96006 Km.
Esisilla ülevaatus ja reguleerimine 12.11.2014
Kuna auto natuke ujus kohati teedel, siis sai täna külastatud seekord esisilla reguleerimiseks American B-d. Tunnike tööd ja korras ta oligi. Regull läks kenasti, kuna lõtke kuskil pole ja sillajupid ka terved.

Läbisõit: 96 189km.
Uued talverehvid 20.11.2014
Käes aeg talveunne veeretada suverattad :) ja sestap sai ostetud uued talverehvid ja täna sai plekkvelgedele need ka peale kruvitud.
Rehvid sai ostetud autokaubad24.ee kauplusest Ädala tn.
Talveks läks 16" komplekt lamelle. Odonäit 96 275km.

Lisaks sai ostetud ka ilukilbid, sobivad nagu kokku autoga...
veljed ja rehvid ootel 16\ kilbid uued kilbid omal kohal
Miskid elektrikalad.... 16.12.2014
Imelikud voolukaod on kuskil ja seepärast hakkasid ka vähehaaval käivitusprobleemid...
Nimelt vool kord jõudis, kord ei jõudnud ja lõpuks ei jõudnudki enam starterisse ja auto ei käivitunudki enam.
Mis siis ikka, kõne sõbrale ning eile tunnike mässamist õues ja kontrolltöid siduri pedaali kahest andurist kuni süütelukuni välja.

Lõpuks sai ka vea teada, tuntud asi ka üle lahe foorumist. Kapotialune kaitsmekarp tuleks vahest täitsa lahti võtta ja puhastada klemme ja auke seal allpool. Piisas paari relee vahetusest kah. Nüüd taas ratastel ja linnamiile neelamas.
Peaks mainima, et HHR-i ehituse puhul on insenerid olnud ettenägelikud, sest plastikud saab kätte rooli piirkonnas ikka ülikergelt ja mugavalt... seega Mehhiko lego :)
Miski kahtlane relee Kapotialune  kaitsmekarp
Starter switch/ ignition switch 26.02.2015
Kuna auto viimasel kuul kohe tõrkus käivitumast lausa ülepäeviti, siis sai uuritud erinevaid põhjuseid selleks.Ka teatud välismaine foorum pakkus üheks põhjuseks just sellesama jubina, mis on sama nimega ka pealkirjas.
Pöördusin kodusesse butiiki nimega AB ja tellitud ta saigi.
Homme leian aja vahetamiseks ja siis saab taas muretult käivitada.

LS: 97344km.
starter/ignition switch LS
AB külastus 12.06.2015
Tekkis viga, temp-näidiku nõel ei näidanud enam seda mida pidi ja displeile tuli kiri COOLANT - - - Lisaks sellele hakkas ette lööma mootori diagnostikatulukest.
Tee ette võetud pühakotta ja tellitud uus termostaat, kuna see pidi olema kuidagi seotud seal millegagi koos selle näidikuga. Tänase päeva seisuga vahetatud termostaat ära ja sõit võib jätkuda :)
LS: 98317km

Vahepeal täitus üks aasta minu käes sellel autol. Kuna panen kirja kõik asjad, siis esimese aasta läbisõit perioodil 03.06.14 - 03.06.15 tuli kokku 3519 kohalikku kilomeetrit.

Autoga jätkuvalt rahul, lahe ja omapärane isend, kütusekulu üle ei saa ka nuriseda, kõik võtab ära nagu tehasest kirjas...:)
Veelekke otsinguil 06.08.2015
Mõned paduvihmadega ilmad on näidanud, et kuskilt on hakanud vett sisse tulema auto salongi ja eriti on seda näha juhipoolse põranda märgumise näol..
Kui juba mitmes kord oli vajadus lahti kiskuda, kuivatada ja mässta, sai küll asjast, ja otsustasin tuhnida foorumites nii USA omas kui ka vene omas. Selgus, et sealgi probleemid sellega, kuid põhjused hoopis mujal. Kontrollisin võimalikud variandid ja need olid terved, seega luuk lahti, voolik kätte ja peene joaga vett laskma, et näha kuskohast siis vesi salongi tuleb. Lõpuks avastasin ka põhjuse: äravoolutorusid ja luugi pesa nurkades olevad augud tuleb üle kontrollida + veerenni tagumine sein on nii madal, et kui vett peale palju tuleb, siis tõuseb tase ja voolab lihtsalt üle ääre ja mööda A piilari plastikut seestpoolt alla välja. Siin juuresolevatel videotel näitan ka, kus mis on. Praeguseks on asi korrastatud ja vett enam sisse ei leki.

www.youtube.com/watch?v=KIT0K2sk7dM
www.youtube.com/watch?v=6H2vo8RBzGk
Püüdsin sügisel sellise pildi :) 02.12.2015
Sai kogemata kätte saadud 100 000 km näit
100 000km
Esitule pirni vahetus 11.12.2015
Esitule pirni vahetus sellist tüüpi autol, on nagu tehaseonude äranägemise järgi miskipärast kole mahukaks tehtud... ja seda sai omal nahal ka täna tunda. Soovituslik on siis kuskile tõstukile, siis esiratas/rattad maha ja stange eest, siis pääseb alles ligi pirni pesale. Kuid sõber youtube näitab ka variante, kuidas ilma sellise mahuka tööta saaks lihtsama närvikuluga hakkama. Proovisin siis videos oleva soovituse järgi: keerasin ratta koopasse sisse kuipalju sain, ja kangutasin logari pooleldi lahti. Siis alles kuskilt sain käe sisse suruda ja kobamisi leidsin kaugustest ka pirni.
Ära võtta pesast on lihtne, aga tagasi sättida on piin. Lisaks sellele tuli välja ka , et pirn on mingi imelik H13...

Ok, vahetatud ta sai ja kuna parempoolne latern oli natuke valgusvooga allapoole, hakkasin ka otsima kuskohast reguleerida kõrgemaks. Otsisin ikka jupp aega, kuni olin juba valmis loobuma mõttega, et sellel ei saagi reguleerida, ja siis avastasin äkki mingid valged ümmargused latakad peaaegu tiiva sees. Minnes tööriistaga ettevaatlikult kallale ja proovides keerata, selguski, et sama latakas reguleeribki laterna kõrgust :).
Nüüdseks on pirn vahetatud ja pool kilo närve hoovi maha jäetud :). lisaks reguleerisin kuuriseinal 5m kaugusel ka valgusvihu kõrgemaks. Pimedate aegade festival võib jätkuda.
Logari lahtikangutamine alaku Kuskil seal üleval nurgas on pirni koht Laterna kõrguse reguleerimise koht kapoti tõstuki juures  reguleerimise ava H13 pirn
Veakood PO455 15.01.2016
Selline veakood on külla tulnud, ja üsna tihti. Ingliskeelne vaste talle on Evaporation system large leak, mis peaks siis olema umbes, et paagis olevad aurud vms lekivad kuskilt ja ei lähe tagasisuunamisprotsessiga uuesti põlemiseks...
Hea küll, hakkasin siis asja uurima. Tuleb välja, et enne selle veakoodi ilmumist tuleb näidikupaneelile ette kiri "Check gas cup"
See nagu viitab sellele, et paagikork oleks lahti, samas ta on kinni küll kuid mingi liikumine ikkagi on ja kuskil miski andur registreerib tema hermeetilisust ikkagi ebapiisavaks. Täna käidud koduses US-Partsis asja näitamas ja inseneri arvamus oli, et uus kork on siiski vajalik. No saigi asi ära tellitud ja varsti saab kätte. Eks siis vaatame, mis edasi saab.
Uus kork
Klobinad esisillas 15.02.2016
Kuna klobinad esisillas hakkasid juba häirima, siis sai taas külastatud US-Partsi töökoda. ise arvasin, et äkki mõni rooliots, vbla ka sharniir äkki või stabikavarras. Auto tõstei üles ja selgus, et läbi olid omadega mõlemad stabikavarda keskmised puksid. Sai siis tellitud usast kohe tehase omad ja täna need ka vahetati. Nüüd on jälle vaikus majas ja sõidurõõmu ilmselt kauaks :)
uued puksid uus ja vana vanad ja väsinud ....
Õõtsapukside vahetus 07.07.2016
Kuna auto esiotsa ujumine tänavatel ei andnud rahu, sai käia kontrollis ja selgus, et tagumised õõtsapuksid on omadega õhtal. Tellitud uued ja koduses Us-Partsis täna vahetatud. Kaassõitja poolne puks sisuliselt koputati kruvikeerajaga välja pesast, juhipoolne oli ka selline pehmeke juba, ja äär lahti ka.
Ära sai kontrollitud veel tagumine lambda andur, mis vahest veakoodi näitas, kuid osutus siiski toimivaks.. ilmselt miski kontaktiviga.
Kuna uued puksid sees, tuleb veel ära kontrollida esisilla kalle ja kokkujooks, ning paigaldatud tuttuute rehvidega võibki juba ülejäänud suve nautida :)

näidik: 102253km.
Punase ringiga tähistatud õõtsapuks Uus puks Uus ja vana õõtsapuks . Puks kusagil seal sees.... ootel..
Esisilla reguleerimine 11.07.2016
Kuna alles sai vahetatud puksimajandust, siis kindlasti vaja ka sild üle käia. Teekond AB-sse ja tunnikese pärast asi valmis. Uued rehvid, uued jubinad ja sillaregull andsid väga hea tulemuse ja võib olla ülirahul asjaga. Lisaks sai rool uue täisnahast katte peale.
LS: 102293km
Tagumised sidemarkerid 18.07.2016
Kuna ÜV punkti mehed jätkuvalt kurjad nende peale, sai ajutiselt installitud tuleklaaside peale kollased kahepoolse teibiga olevad helkurid. Picasso muidugi ei jäänud, kuid asja ajab ära küll...
ääretuli ääretuli. . reflektorid
Õli ja filtrid vahetusse... 12.09.2016
Taas aeg pardanäitude järgi õli vahetada. Sisse läks 4,7L täissünti Gulf Ultrasynt GMX 5W30.
Lisaks sai vahetatud ka õhufilter ja salongifilter.
LS: 103247km.
Abiks taas kodune US-Parts :)
Mootoriõli uus ja vana õhufilter uus ja vana salongifilter Läbisõit mis ette jäi
Kojameeste süsteemi remont 19.09.2016
Täna hommikul avastasin, et juhipoolne kojamees töötab, aga kaassõitja oma jäi keset klaasi üles ja enam ei liikunudki kuskile.
Kuna kahtlustasin liigendites mingit kala, sai siis kupatus lahti võetud ja üle kontrollitud. Nagu arvasingi, oli üks munakas oma pesast eemaldunud ja loomulikult nii kulunud juba, et seal pesas ta enam olla edasi ei tahtnudki. Tuli välja mõelda käigu pealt kiire lahendus, sest sõit ees...
Ega midagi, süsteem lahti natuke mõtlemist, ja puur kätte...
Edasi käis asi juba kähku, nüüdseks parandatud ja toimib. Kuna läks kiireks juba, siis lihtsalt muud mõtet asja parandamiseks hetkel pähe ei tulnud :)
Esimene ehmatav pilt Kurja juur Kurja juur 2 Mahavõetud süsteem Mahavõetud 2 Hoob Hoova munakas Puuritud auk Puuritud auk 2 Uus ühendus Taas töökorras :)
Ettevalmistused sügis-talve perioodiks 09.10.2016
Kuna juba siin ilmadega on nagu on, siis tagumine aeg teha salongile nahahooldust ja käia vaikselt üle muudki asjad nagu tihendid, plastikud, erinevad kummiosad jne.
Salongi eelpuhastusele aitasid kaasa Automaailmast soetatud nahkpolstri puhastuslapid ja enda poolt Malco nahakreem. Ülejäänud uste ja luukide tihendid-värgid said kõik puhastatud, määritud ja silikoonitatud. Tulemusega saab hetkel rahule jäädud :)
Puhastuslapid Malco nahakreem Tulemus 1 Ja teiseltpoolt. Tagumised istmed samasugused värsked Hetkenäit ettevalmistustel
Tagasilla otsapuksid 17.11.2016
Sai täheldatud, et saba kuidagi imelik vahest... nagu pooleldi vedelake kohati miskist takistusest üle sõites vähehaaval.
Sai kontrollitud us-partsis asja, doktor ütles et natuke pehmekesed on, aga ei midagi kriitilist. No ei andnud süda rahu ja sai tellitud siiski uued puksid ja täna oli see päev, kus nad ka ära vahetati.
Auto käitub hoopis teistmoodi ja on konkreetsem.
Puksid ise on MOOG-i toodang ja hind on neil ka muidugi "sõbralik" :)

LS mida näitab, on 103962km.
Puks 1 Puks 2 Tagasillas puksi asukoht Asukoht 2
Uue aasta toimetused 11.01.2017
Läksin täna jahutusvedelikku autol vahetama. Ei tea kes ja millal seda teinud on , seega isetehtud ja hinges rahu.
Kuni vedelik nirises, vaatasin et mootoririhm ka kuidagi sile ja läikiv.. lasin üle vaadata, tundus kahtlane ja südamerahuks lasin sellegi vahetada. Veorihm on sellel mootoril 5 soonega, jahutusvedeliku lasin kuskil -36 peale teha.
Numbrid, mis ees olivad: 104606km.
Värske jahutusvedelik (6,2L sisse) Uus mootoririhm Vana mootoririhm
US-Partsi külastus 25.04.2017
Kuna viimasest tõstukil olekust oli näha mõningate kohtade kerget niiskumist ja märgamist mootori erinevatel osadel, siis selline asi kohe mitte ei sobinud. Lasin üle vaadata, mis vaja ja tellisin asjad ära.
Täna hommikul siis viidud remonti ja vahetati ära õli jahutusradika mingid kaks seesmist vahetihendit ( radikas käis maha), väntvõlli otsasimmer, karterivanni tihend, uus õlifilter ja õlivahetus ka loomulikult. Tööd teostatud nagu ikka eeskujulikult.

Näidikul ees numbrid 105 785km.
Kauaoodatud ja plaanitud tuuleklaasi vahetus 24.08.2017
Täna lõpuks sai esiklaas vahetatud, hinnapäringud erinevatesse töökodadesse on ikka ulmelised ja võtavad kohati toolile tagasi istuma. AB pakkus klaasi hinnaks koos transaga usast miski 470euri, Carglass lasi aga lausa 638 eurise pakkumise lendu, ülejäänud kas vandusid alla, või jäi ikka sinna 500+ kanti paljas esiklaas.

Jätkasin otsinguid ja jõudsin otsaga firmasse A-Autoklaas (Klaasivahetus oü Gonsiori 44), kes tegi pakkumise klaas 290,83 / töö 45,84 ja käive otsa, kokku 404 euri. Sellise pakkumisega olin kohe nõus ja auto läks töösse. Nüüd pilt nii selge, nagu polekski midagi ees :)
LS: 106 961km.
Vana esiklaas, vaade vastu päikest. Sama pilt öösel vihmaga vastutulevatelt autotuledelt uus esiklaas omal kohal klaasitempel avastasin klaasidelt ka tooni protsendi tagumiste klaaside tooni protsent tagaklaasi protsent samuti 20 A- Autoklaasi töökoda Gonsiori 44
Uus värskelt soetatud rem.komplekt 14.09.2017
Täna AB-st soetatud siis uus komplekt tagumisi piduriklotse, komplekt trumleid ja komplekt piduriklotside vedrusid :)
Nüüd jääb oodata, millal selle külge saab ja sõit võib jälle jätkuda :)
Kogu uus kupatus Sildid...
Tagumiste pidurite remont 21.09.2017
Sai täna käidud koduses US-Partsis, vahetati siis tagumised klotsid, trumlid ja vedrukomplekt klotsidele. Töö nagu ikka 5+ ja tervest autost jälle sõidurõõmu :)

LS: 107 638km.
Vanad  nässakad Tööpostil... Uus ja läikiv  :)
Tagumised käsipiduritrossid, õli jne 13.02.2018
Täna sai külastatud taas US Partsi. Ees oli plaaniline õlivahetus, siis oli vaja vahetada käsipiduri trossid tagumised ja kõpitseda esimest vasakut pidurit, kuna see kippus vahest peale jääma.
Trossid edukalt vahetatud, õli ja filter samuti. Esimese piduriga aga peab tegelema veel, kolb tuleb tulevikus uus osta, hetkel see lihviti ja poleeriti töökõlblikuks. Kohapeal kuskil pole, tellida saab vaid A osana usas-st.
LS: 109 967km
piduritrossid ja õli filter natuke roostet lihvitud-poleeritud ootel...:)
Vasakpoolse pidurikolvi vahetus 11.07.2018
Täna sai vahetatud koduses US-Partsis esimene vasakpoolne pidurikolb, mis aeg-ajalt kippus kinni jääma. Asi vahetatud, võis muretu sõit taas alata :)
LS: 111754km.
uus kolb Pidurikolvi vahetus US-Partsis
Esisilla korrastus 21.08.2018
Sai tellitud Rockautost uued esiamordid ja stabikavardad. Vahetusele aitas kaasa kodune US-Parts, koos tegija töömehega :)
Lisaks sai korrastatud natuke ka summutit, ees ootab veel paari puksi vahetamine ja siis sillaregull, pärast mida võib sügisele ja talvele julgelt vastu minna.
LS: 111875
Amordid ja Vardad Uus vasak pool Uus parem pool
uued õõtsapuksid, tagaamordid ja sillaregull 04.10.2018
Täna sai külastatud kodust US-Partsi. Seekord läksid vahetusse õõtsapuksid, mis kestsid kuidagi vähe...miski 10 000km. Lisaks sellele sai regullitud ka esisild ja vahetatud tagaamordid.
Nüüd võib julgelt ringi sõita :)
LS: 112273km
vanad puksid ja amordid sillastend
Summutimeistri külastus 30.10.2018
Midagi hakkas kuskil keskel kõhu all sisisema... tuli välja, et summuti kinnitus keskelt on hapu. Tuli minna Summutimeistrisse Seebi tänaval Tallinnas.
20 minutit ootamist ja korda ta saigi :)

Vahepeal on 4 aastat auto minu käes hoolt saanud ja aeg edasi liikuda. Kel soovi, võib ostusooviga pöörduda 56 611657 ja 4400 euri eest ongi see omapärane ja linnas teistest eristuv muffiauto sinu jagu :)
Summutimeistri juures keevituspausil
uus aku 06.01.2019
Sai jälle 4 aastat mööda ja miinustega andis aku alla, seepärast tuli teha taas särtsuvahetus. Nüüd pole hetkel enam ühtki asja, mida parandada või mille üle nuriseda.


Auto jätkuvalt MÜÜGIS!
LS: 112876km
vana ja uus töökohal jälle  :) LS
Järjekordne õlivahetus 08.02.2019
Täna sai taas külastatud US-Partsi, õlivahetuse raames.
Nagu ikka, läks sisse Gulf Ultrasyn. GMX 5W30 määrdevedelik :)
LS: 113107km
õlipoiss Filtripoiss siristamas :) LS
Auto vahetas omanikku 05.03.2019
Täna vahetus autol omanik, läks Tartusse....
Kahju oli muidugi, pisar oli silmas kui ära sõitis, aga elu vajab elamist ja pere harmooniat...
Uuele omanikule palju palju uusi muretuid miile lõunaosariikide teedel ja pikka iga autole !!! :)