www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud > Chevrolet Blazer LT 1999


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (15) tagasi

 Chevrolet Blazer LT 1999

 Omanik: Sprot

Hetke probleemid 02.09.2010
Autol hetkel viga:
*Esiklaas mõraga
*Esisillas vahetada vaja jupid
**Sarniirid
**Pendelhoob
**Vasak rooliots
*Tagumised pidurid on vaja korda teha (klotsid kulunud jne)
*Täishooldus (õlid filtrid) vaja ära teha


Täna saab esiklaas vahetatud (http://www.autoklaas1.ee/). Sain kohe aja kirja. Homme hommikul läheb auto AB-sse remonti. Lootus on et homme õhtul saan ülevaatuse tehtud ja siis on juba puhas lõbu.
Klaas ja registreerimine 03.09.2010
Eile siis sain sinisele mudamölakale uue esiklaasi ette. Ikka vaade kohe teine. Mõtted liiguvad ka tagumise akvaariumi lõpetamise suunas - aga seda veidi hiljem, kui finantsi rohkem.

Täna hommikul sai auto ka lõplikult minu nimele ja liikluskindlustus tehtud. Nüüd tuleb vaid loota et AB-s saavad mehed tööga õhtuks valmis. Saaks õhtul juba ülevaatuse ära teha.
uus klaas
Käes ja sõidab 08.09.2010
Eile sain siis auto lõpuks ka endale sõita. AB-s tehti hea töö ning ülevaatuselt läks ludinal läbi. Nüüd ainult puha sõidumõnu.

Mis AB-s öeldi, et piduri supportid tuleks ming hetk ikkagi ära vahetada ning jahutusvedelik tuleb ära vahetada ka järgmine kord kui hooldusesse minek - oli too üsna roostene olnud. Eelmine omanik ei olnud väga hästi oma neljarattalisse sõpra suhtunud.

Tähelepanekuid:
-Tuleks ära käia rehvipunktis ning need ära tasakaalustada. Kes teab millal seda tehti viimane kord. Hetkel all Cooperi M+S rehvid (vanasti olnud vist ka naeltega) iseenesest sobiks ka talvesse sõitma aga naastud on mulle üldiselt rohkem meeldinud.
-Auto vajab tõsist sisepuhastust.
-Signa puldiga ümberkäimist tuleb õppida. Immpbilisaator läheb peale kui auto lihtsalt pikemalt lahti on.

Aga hetkel muidu on väga mõnus sõita.
pikem tiir 13.09.2010
Sai esimene pikem sõit ka ära tehtud. Enamus maanteed aga veidi ka metsa ning linna. Keskmine kütusekulu 13,6l/100km.
Rehvid all 27.10.2010
Sai nüüd talvepapud alla pandud. Ostes olid Cooperi M+S rehvid all aga isiklik eelistus on siiski nael. Alla läksid Nokian Hakkapeliitta SUV 5 235/75/R15. Vahtus toimus Autorehvid OÜ vahetuspunktis. Enam vähem mõistlik koht, kuigi vahetuse eest küsivad suht kõrget hinda. Rehvid ostnud kliendile võiks vahetus tasuta olla aga eks ta masuvärk jne ole.
TCCM 30.03.2011
Kui novembri lõpus avastasin, et mu neljaveoline sõber ei soovi enam kõige madalamat vedu sisse panna ning aegajalt kui on Auto 4WD siis viskab "Servive 4WD" tuluke armatuuris põlema.

Murega pöördusin AB poole. Algne kahtlus sealtpoolt, et mootor mis vedusi vahetab on lepingu üles öelnud. Tellisin uue. Veidi ootamist, mis vahepeal venis tänu ameerikamaal olnud elektrikatkestusega. Lõpuks jaanuari lõpus mootor kohal, kuid selgus, et mootor siiski vahetamist ei vajanud kuna peale vahetamist 4LO ikka taha ei tulnud. Lõpuks siis selgus peasüüdlane - TCCM (Transfer Case Control Module). Tellisime siis selle ära (mootor siiski jäi praegu vana), kuid selgus et jupp ladudest otsas. Eile siis 29 märts sai vahekast omal uue aju kätte ning vahetab kõikki vedusi jälle ilusti ning plõgin mis muidu TCCM poolt kostus on ära kadunud. TCCM jamad olevat suht tavalised s10-te puhul nagu netifoorumitest leida võib. Nimelt asub ta kõrvalistuja jalgade juures. Sealne niiskus jms ei mõju elektroonikale just hästi, et kipuvad aegajalt ära oksudeeruma.

Vahepeal sai lisaks veel ära vahetatud küünlad ja küünlajuhtmed.
4-veo saaga jätk, mis veel toimumas ja veidi bensiinist. 17.08.2011
Vahepeal oli elu ilus, kuid nüüd eelmine kuu kui auto 4wd sisse lülitasin viskas ta hoopis 4HI peale ja sealt 2wd peale lülitumist väga enam teha ei tahtnud. Lõpuks see siiski ikkagi õnnestus läbi häda. Sai siis auto AB-sse veetud ning seal diagnoositi vahekasti mootori lõppemist. Et nüüd on ka see siis uus all. Loodame et rohkem jamasi ei tule selles osas.

Mis veel vahepeal toimunud:
*Vahetatud on üks esimene rattalaager.
*Tehtud õlivahetus ja jahutusvedeliku vahetus. Viimane sai sellepärast tehtud, et pärast ostu tuli sealt välja ikka päris kole löga. Nüüd asi palju ilusam.
*Ülevaatus tehtud - ei ühtegi probleemi.

Mis veel plaanis:
*ostetud on rockauto.com -st uued amordid - kõik neli. Valitud sai siis Monroe Reflex Monotube Shock Absorber ette siis osa numbriga #911514 ja taha #911517.

Neile kes uurivad palju see isend siis ka võtab võin nüüd oma statistikat veidi jagada. Viimane pool aastat + olen nüüd teinud kirjalikku statistikat. Mõned paagitäied ei ole läinud kirja kuna ei ole jäänud tsekki kätte vms.
Veebruari algusest kuni praeguseni on keskmiseks kuluks 14.21 l/100 km. Kus on siis sees 4veoga müttamised lumes ja ainult maantesõidud. Kui rääkida ekstreemsustest (statistilistest) siis kõige rohkem on kulunud 20.04 l/100. Samas kõige väiksem kulu on olnud 12.28 l/100. Suve keskmiseks (juuni kuni augusti algus) on 13,8 l/100.
Amordid vahetatud 30.08.2011
Pühapäeval sai vahetatud amordid - sõit kohe sujuvam.
uued amordid pakis tagumine uus vs vana eesmine uus vs vana tagumised all eesmine vahetuses eesmine paigaldatud
Uus suur number 27.09.2011
Eile öösel siis sai täis minu liikuril 200000 km.
200k
Generaator 13.10.2011
Esmaspäeval sõites lõppes suvel alanud ning nüüdseks äraharjunud vilin ning armatuurlaual lõi põlema aku tuluke. Selge - generaator sai otsa. Kahtlustus oli juba varem, kuid kinnitust ei olnud veel leidnud. Õnneks on mul autol uus ja tugev aku - sain rahulikult koju ära sõita.

Järgmisel päeval siis venna abil generaator maha ja Salve tänaval asuvasse starterite ja generaatorite remondi punkti. Seal siis vahetati dioodiplokk, harjad ja laagrid. Töö kiire ja korralik - kolmapäeva õhtul lappisime geneka siis autole peale ja sellega sai probleem lahendatud.
Väiksed parandused 20.12.2011
Kui käisin talverehve vahetamas siis avastasn, et esirattal on horisontaalsuunalie loks sees. Lisaks oli eesmine parem rehv on väljast kulunud - järeldus sild on vaja üle vaadata. Täna siis AB-s käidud ning pendelhoob ja sarniir ära vahetuatud. Lisaks ka sildade reguleerimine.
Mured mootoriga 26.03.2012
Talvel külmaga hakkas kostma mootorist tukevat tiksumist. Mitte vaikne hüdrotõukurite klõbin nagu seda mu vanal PT cruiseril oli vaid kole ning vali. Sai liikur veetud AB-sse kus siis vahetati lõpuks parempoolsed hüdrotõukurid ja sisselaske tihend. Tihendist olevat jahutusvedelik ja õli läbi pressinud ja nõnda asi kuivale jäänud. Uus õli (Royal Purple) ning praegu tuksub mootor ilusamini kui kunagi varem.

Eelmine nädal otsustas aga jagaja kaas ja jagaja rootor töölepingu üles öelda. Tänud AB-le kes võttis auto kiiresti uurida ja parandada. Oli kangesti teda järgmine päev vaja.

Läbisõiduks siis 203k. Pärast seda 1k lisaks ära vuristaud ning uusi probleeme pole tekkinud.
Ülevaatus 26.06.2012
Ülevaatus edukalt läbitud - läbisõit hetkel 205700+. Ei täheldatud erilisi probleeme.
Suverehvid all 02.05.2013
Said väikse hilinemisega ka minu liikurile rehvid alla. pidin 2 väljavahetama. Eelmine aasta vahetasin esimese paari ja nüüd teise paari järele. Nüüd kogu jooks Cooper Discoverer A/T3 tüüpi.
Tänud Cooper rehvid Tartu maantee esindusele.
Käigukast 27.01.2014
Tükk aega vaevas mu neljarattalist mure, et esimeselt teisele vahetas suure nõksatusega. See talv probleem süvenes - esimeselt ei tahtnud kohati üldse vahetuda teisele. Jäi kuhugi vahepeale ja siis lõpuks tegi jõnksatuse ja kummivilinaga vahetuse ära. Pöördusin siis AB poole kes kasti maha võttis ning 1-2 ja 2-3 solenoidi ning lindi + pisiasju ära vahetas. Nüüd vahetus ilus.

Lisak oli mure käivitusega - eriti niiskete ilmade ja veidi kauem seisnud autoga. Slele rohuks vahetas AB ära jagajakaane ja väntvõlli pööretelugeja. Käivitub nüüd ilusti - kuigi ootan ära niiskemad ilmad siis ilmnes probleem rohkem.