www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud > Ford Expedition 2006


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (6) tagasi

 Ford Expedition 2006

 Omanik: MikkoH

Resokas 30.07.2010
Söön oma varasemalt kirja pandud sõnu. Ilma tagumise pütita tegi autol küll agressiivset V8 müdinat ning paar päeva tekitas vaimustust, kuid reaalsuses muutus salongi imbuv kumin väljakannatamatuks. Üle 2K pöörde oli linnas pea võimatu sõita. Maanteel madalate pööretega oli isegi suht-koht talutav. Maal käes muidugi naabrid ka magada ei saanud, eriti hommikuti autot käivitades, kui mootor nii 10 seki ca 2000 pööret hoiab.

Lahendusena panime alla resonaatori. AB teostas ning praeguse tulemusega saab väga rahul olla. Resokas lõikab kõrged sagedused ära ning järele jääb mõnus V8 müdin:) Salongi tulev kumin taandus samuti ca 50% ulatuses. Saab igati rahul olla ja eks see protsess andis kogemusi järgnevate autode jaoks.

Üks sillapuks vahetati ka koos resoka töödega ära. Tekitas kolksu.
Kevadine hooldus 05.04.2011
Täna sai ette võetud suurem kevadine hooldus. List töödest oli pikk, kuid reaalselt teostati vähesed, sest auto oli eeskujulikus vormis. Vahetati / vahetamist vajas:

- mootoriõli
- kütusefilter
- üks stabilisaatori kont
- esimesed piduriklotsid
- üks parktule pirn

Teostas American Beauty - töö super nagu alati:)

Muus osas kõik tip-top. Nüüd hooga ning rõõmsalt suvele vastu :)
Suuremad hooldustööd enne talve saabumist 14.11.2011
Nüüd, kus talv on vaikselt ukse ees, sai auto iga nurga pealt üle kontrollitud ning kõik, mis vajalik - ära vahetatud.

- uus aku
- uus sharniir ja õõtshoob
- mootori- ja käigukastiõli vahetus
- oxygen sensori vahetus
- esisilla simmerlingide vahetus (tüüpviga)
- sisemiste rooliotsade vahetus
- sillastend

Nüüd peaks kogu ring autol peal olema ja peale hooldust toimetab nagu uus - ei mingeid kolinaid ega kobinaid :)

Tööd teostas nagu ikka American Beauty.

Lisaks sellele nõudis talv ka uusi susse. Siiani olid all Goodyear Fortera rehvid (juba ostes) ning ei suvel ega talvel ma nendega hätta ei jäänud. Jääl on sellisel lamellrehvil muidugi üpris olematu pidamine, mida võimendab auto suur mass. Samas nelivedu aitas nendest olukordadest kenasti välja. Seetõttu sai uuteks jalavarjudeks samuti nö. all terrain m+s tähistusega rehvid ostetud - Cooper Discoverer ATR-d. Parimat hinda ja meeldivalt kiiret transporti pakkus: http://www.reifendirekt.co.ee/

Igatahes - talv võib tulla :)
Cooper Discoverer ATR