www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud > Pontiac Firebird 1987


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (3) tagasi

 Pontiac Firebird 1987

 Omanik: pontiac

Pontiac firebird 08.04.2009
USA autosid olen fännanud alates aastast 1999 kui sõber endale ford mustangi ostis.Auto ise oli vist küll kütusekriisi ajast sest puudus tal ameeriklasele kohane mootor.Mootoriks oli siis 2,3 turbo tavaline rida 4 auto ise oli aastast 1979.Siiski peale sellega sõitmist muud autod peale ameeriklaste enam huvi ei pakkunud.Pontiac firebirdi ost aga oli lihtsalt suur ja õnnelik juhus.Läksime lihtsalt ühte isendit vaatama,hakkas väga meeldima ja saigi ära ostetud.Auto hinnaks oli 46000-. Aastal 2006 oli see kõige soodsam v8 mootoriga firebird,mis saada oli.Auto on toodus Sveitsist 2006 märts ja meie kätte jõudis augustis.Läbisõit oli ostuhetkel odomeetri järgi 121800.
Hooldused ja remondid. 08.04.2009
Kohe peale ostmist vahetasin tagasilla pikivarda,mille eelmine omanik kaasa andis.Üldise olukorra teada saamiseks lasin ta ameerika autos üle vaadata.Tuvastati,et vahetamist vajavad veel gardaanirist ja kuskilt mootorist tilkus ka õli. Remont tehti päevaga,lasin kohe ka vahetada jahutusvedeliku.Veel sai tellitud uued uksetihendid.
Kuna katalüsaator oli umbes lõi üks tuttav remondimees ta tühjaks,peale seda läks midagi paigast ära,auto hakkas tühikäigul töötades värisema jällegi ameerika autosse kontrolli aga seekord nad aidata ei saanud,kuna tuvastati,et viga on karburaatoris ja selgus,et nemad karpat ei reguleeri.
Andsid siis ühe seltsimehe numbri kes siis karpat reguleeris ning väringi kadus.Kuna rehvid on kiired kuluma sai taha uued ostetud,valituks osutusid loomulikult cooper cobrad.Ostetud sai need valtu rehvikeskusest.Veel sai tellitud ette uued suunad.
Kevad südames hakkasin siis autot käivitama,korra läks siis suri välja proovisin veel päris mitmeid kordi vahetasin küünlad aga ei midagi.Veel avastasin,et karteri põhjast oli välja voolanud õli.
Ok tellisin treileri ja vedasin linna american beautysse.Seal tuvastati jagaja viga,vahetati siis koos kaane ja rootoriga ära.
Keegi oli siis ilmselt kunagi ka millegi otsa sõitnud sest karteripõhjas oli korralik pragu.Vahetati siis see ka uue vastu välja.
Veel sai ostetud american beautyst uus aku.
Mõne aja pärast ütles üles mehaaniline kütusepump sai american beautyst uus tellitud.Pumba installeerimine aga nii lihtsalt ei läinud proovisin kodus aga töö jäi pooleli ja tellisin treileri seekord viisin auto tuttava juurde kes siis tõstukiga auto üles tõstis ja pumba külge pani.Peale uue pumba installeerimist hakkas vana karburaator bensiini välja ajama.Tühikäigul auto enam ei töötanud,sumpsidest tuli põlevkivi ja mootor suri kogu aeg välja.
American beautys tuvastati,et karburaatorit remontida ei kannata ning pandi uus karpa koos sisselaskega ja õhufiltriga.
Veel reguleeriti paika süüde.

Miski undas ka tagasillas,kontrollimisel selgus,et tagasillas vajavad vahetamist tigu ja taldrik.Kuna sõita sai siis jätsime selle töö tulevikku.


15.06.09 Vahetati American Beautys temperatuuriandur,kütusefilter,mootoriõli ning lisati liiter jahutusvedelikku.

25.06.10 sai keevitatud karteripõhi.Töö tegime parima sõbra Silveri garaazis.Siinkohal ka suured tänud.

20.08.10 sai auto juhiukse polster lahti võetud ja ukselingid välja vahetatud.Vahetasime siis mõlemad nii sisemise kui välimise.Töö teostasime kodus.
05.05.09 08.05.2009
Pidurivoolikud ja käigukastiõli vahetatud.Töö tehti American beautys.
Hommikul