www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud > Cadillac Series75 Fleetwood Formal Limo 1978


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (23) tagasi

 Cadillac Series75 Fleetwood Formal Limo 1978

 Omanik: DevilDeVille

Esimesed liigutused 29.12.2008
Kuna masin ei suvatsenud käivituda, tuli ta veeretada tuppa ja kiskuda esiots lahti, eesmärgiga natuke ringi keerata mootorit. Ega muud, kui küünlad maha WD-40 sisse ja siis vända otsast keerama. Saigi saadana ringi käima. Seejärel ilmnesid igasugu mädanemisega seonduvad probleemid ja asi jäi pikaks ajaks niisama vedelema.
Esimest korda toas
Piduriremondist 30.10.2009
Asjandus veetu Rakverre remonti, treila 1400 tugrikut.
Kuna aparaadi piduri- ja ka kogu muu torustik suvatseb põhja alt suveräänselt jupikaupa maha kukkuda, on enesestmõista uute vasktorude paigaldus loogiline tegevus. Tagumiste trummelpidurite silindrid-klotsid peaks olema mikimaal uued pandud, sestap nende peale raha kulutamisel sügavam mõte puudub. Seevastu vahetuvad uute vastu kõik kolm pidurivoolikut, eesmised klotsid ja tagumised seisupiduri trossid. 1625.-

Lisaks vahetatud veel süütelukk 175.- ja korda tehtud mingi neegermuukija poolt ära murtud suunatule/püsikiirushoidiku kang.

Juppide saatekulu Rakverre 53.- ja 67.-
Koplist Rakverre Koplist Rakverre 2
Esimene piuks 19.11.2009
Täna sain vahepealsetest arengutest jälle targemaks. Aparaat tegi oma esimese piuksu Eestimaa pinnal. Vahepeal tublid inimesed Rakverest jõudsid seisupiduri trossid sobivaks modida, uued torud käigukasti jahutusele ja roolivõimendusele valmistada ning paar stutsi kah. Tuvastati ka mikihiiremaal paigaldatud värske starter.

Homme siis kärmelt õlifiltrit ja õlivanni tihendit TH400 tarvis tekitama. Ega need asja kehvemaks ikka tee.

Filter ja tihend 150.-
Salongiahi 24.11.2009
Salongiradika nimeline asjandus oli ka ära küpsenud, õnneks leidus uus täiesti operatiivselt 600.- eeguga ja saatmiskulu koos kasti filtri ja tihendiga kujunes 88.- eeku. Kellegil ehk ka sellisest teadmisest kasu, et salongiradikas on sama kõigil 1977 kuni 1990 GM Fullsize masinatel.

Kuulsin uut ja põnevat neegrite saavutustest elektrisüsteemi ja karburaatori optimeerimisel. Kingsepad autode kallal on ikka tore nähtus. Lähiajal peab saba selga võtma ja Rakverre sikutama kabedama kütusepaagi. Eks siis saab aparaati ka konkreetsemalt torkida.
Rakveres käidud 01.12.2009
Täna sai eluka tarbeks värske kütusepaak ja üks uus tagumine pidurisilinder (230.-) Rakverre toimetatud. Talveralli vormi jõudmiseks pole enam palju teha tarvis. Summuti tagumine pott nägi välja nagu rullbiskviit, tuleb uus hankida. Aivo lasi ka tagatiivalt prooviks värvikihi paari mikroni jagu õhemaks ning esile tulnud toon sobib rotikale ideaalselt.
Vasakult Paremalt Toonivahe
Summutimajandus 14.12.2009
Täna saatsin Rakvere poole teele Dynomax-i Super Turbo poti ja kaks ühenduslüli. Koos transaga mingi 850.- tugrikut. Vana rullbiskviidiks muutunud pott saab pensionipõlve pidama hakata rahulikult.
Katalüsaatorist edasi Rullbiskviidi üks ots Rullbiskviidi teine ots Uued pudinad
Arvelevõtt 22.12.2009
Tänase info põhjal asi töötab ja ühtlasi on ka arvele võetud 2800 tugriku eest. Uue aasta toimetustest siis ees ülevaatus ja kindlustus ning metallitükkidega rehvide alla krudimine. Siis võib Uunikute Talveralli rahus tulla.
Title
Kindlustus 23.12.2009
Aastaks peale tehtud kindlustus 1546 eeku.
Vana-aasta toimetusi 28.12.2009
Täna saatsin veel Rakvere poole teele numbrimärgid ja dokustaadid, lisaks komplekti kummiklotse esivedrude vahele, et nina nii madalal ei istuks (ja loomulikult läheb julmalt sportlikumaks kah). Kummitükid 111.20 tugrikut ja saatmine 53.-
Numbrid ja kummitükid
Esituled 14.01.2010
Täna soetasin ühe pooltule ja ühe täistule, saatsin ka Rakverre.
Kulu 387.-
Klaasipuhastus ja veljed 18.01.2010
Soetatud uued 18" külgkinnitusega kojameheluuad Anco valikust, koodiks 31-18 ja hinda 250.- kohalikku tugrikut. Mingil hetkel kaevasin vanadest varudest ka korraliku klaasipesuvedeliku paagi välja. Tulenevalt vajadusest paigaldada Uunikute Talveralliks alla metallitükkidega rehvid, otsustasin nende tarbeks korrastada jooksu plekkvelgi. Vanade rehvide demontaazh 100.- ja liivaprits - pulbertsink - pulbervalge kokku 1000.-. Lisanduvad veel uued ventiilid ja montaazh ning tasakaalustamine. Lisaks ventiilid 33.- ja kaevurilamp 8 LED-iga. Toimib vastavalt soovile valemiga 2-4-8 ning maksab Tööriistamarketis naeruväärsed 99.-
Kojamehe luuad Plekkveljed ja klaasipesupaak Valged Valge seest Valge väljast Ventiilid ja kaevurilamp
Katalüsaatorid on saatanast :) 20.01.2010
Täna evisin plaani limuskiga ülevaatusele sõita. Käivitus asi kenasti ja tuba suvatses ka soojaks minna, kõik tuled-viled toimisid. Esimese asjana vurasin tanklasse ja pistsin mingi 45 liru igaks petteks paaki. Seejärel otsustasin lasta asjal korralikult soojaks käia, et elimineerida kahtlaste heitgaaside võimalust. Jätsin asja õue tiksuma ning ise tuppa lobisema. Mingi aja möödudes otsustasin ülevaatuspunkti sihtida. Oh üllatust, põrand suitses. Kiire uurimise tulemusena selgus tõsiasi, et katalüsaatori pealt oli kaassõitja jalavann ära vaporiseerunud ning kogu kuum käis otse pigimatti - vilti - vaipa, mis ka süttimise plaani võtsid. Plaanid nurjas süsinikkustuti ja ülevaatuse tegemine lükkus hetke, mil põhi paigatud ja kurjajuur torujupiga asendet. Ilmselt järgmisesse nädalasse.
Minu esimene tankimine Soojakskäimine Tulehakatis Auklik jalavann
Wesenbergist Kilulinna 22.01.2010
Täna tõin eluka kodumaile, eelnevalt sai hommikul käidud ülevaatuspunktis, mis väljastas mulle korduva. Nu kurask mitte ei tööta uued pidurid 200 meetri läbimisega end sisse - sestap ka tagumistel liiga suur erinevus. Mingit juttu räägiti ka ebatihedatest pükstest a see ei prevaleeri, kõik muu korras ja sobisid ka külgmised kollased-punased gabariidid ning kurvituled. Kulu 500.- tugrikut. Järgmine operatsioon oli talverehvide veljestamine. Seegi möödus ilma, et oleks andnud põhjust karjuda "greet seksess!" - üks rehv osutus katkiseks ja nüüd pean otsima asendust või paari. Kellel mõni valge randiga 235/75 R15 üle, võib lahkelt teada anda. Ma ostaks ehk ära. Igatahes kolm isendit on veljestatud ja tasakaalustatud 350.- tugriku eest (selle raha sees ka vanadelt velgedelt mahakiskumine ning korralikust porist puhastamine). Valge aja lõpuks sai elukas Elduri kõrvale tuppa veeretatud.
Piduristendis Loksutusplatedel Rehvitöökoja õues Keilas Veljestatud rehv, rant ootab valgendust Toas Toas 2 Talvesussi mustripilt Wesenbergis Tänuväärt töökoja ees
Küünlad 29.01.2010
Jõudsid kohale kaheksa Champion-i küünalt koodiga RN16YC5, kulu 320.-
Champion
Talveralli läheneb 03.02.2010
Eila õhtul sain ka Uunikute Talveralli numbrid kätte, eks nüüd tuleb nad omale kohale sättida. Vahetasin küünlad, vanadest olid kahel isolaatorid puru. Pole vist väga imestada, et ei tahtnud koormuse all ülemäära hästi käia. Kohale jõudsid ka uued Moog-i esivedrud 1500.-

Ostetud sai üks Makroflex keevitus ja pahtlit, krunti, värvi liivapaberit ning pahtlilabidaid. Üks keritav massilüliti kah. Kulu 384.-
. Makroflex keevitus ja muu hea-parem
Makrofleks-keevitus 07.02.2010
Otsustasin enne täielikku kereremonti uutele tiivapikendusetele raha mitte kulutada ja teha ärapudenenud kaassõitjapoolse kenasti vahust. Tehtud-mõeldud, juhtmetele kenasti pesa ja siis vahe vahtu täis. Peale tahkumist vaibanoaga veidi aladimensiooni, et saaks hiljem pahtlit täis tõmmata. Sama nokitsemisega sai vahetatud vigane tagumine külgmine gabariit ja juhipoolse tagatule pirn ning katkine helkur. Viskasin peale ka Talveralli numbrid ning vurasin lugupeetava Constrictori juurde esivedrude vahetusse ning talverehvide paigaldusse (õnnestus pedekuningriigist leida vajalik valgetriibuga esimese põlvkonna Weathermaster ST, kasutamata ja mingi mõttetu Nissani veljel 1000.- eeku). Ehk õnnestub ka pikuti pooleks olev tuletoru kinni säristada.
Kerge kaitserajatis juhtmetele ja pistikutele Makrokeevitust alga! Uued esivedrud Katkine helkur Terve helkur Põleb ka ülemine juhipoolne gabariit Terve ehisraamiga külgmine gabariit Takso ja tsiviilkäibes oleva massina laiuse võrdlus :) Talveralli kirjad peal Pikuti pooleks leegitoru
Esivedrud ja amordid ning muu pudru 10.02.2010
Esivedrude vahetuse käigus ilmnes, et amortidest on alles vaid mälestus. Õnnestus kiirelt tekitada kaks asendajat Gabrieli tootevalikust ning Constrictor, hää inimene, pani need kenasti alla. Keevitatud sai ka lõhkine tuletoru ning alla naastudega talvepastlad. Eelmises kohas oli parajat paska tehtud, tasakaalustamine sai nii hea, et lisama pidi kena 65 grammi (ptui), teistele ratastele sutsu vähem. Kulu koos Taunus 17m P3 küünalde ja õlifiltriga 3750.- tugrikut. Igatahes võib nüüd Talveralli alata.
Vanad vedrud eri pikkusega Vana amort, kõvera vardaga selline Uus amort Amordi kood Midagi hakkab irduma Uued pudinad omal kohal Metallitükkidega talvepastel autu all
Uunikute Talveralli 21.02.2010
Peaaegu vist võitsime :) Limuskite klassis kindlasti. Kui ametlikku inhvut lisandub, siis täiendatagu ka postitust.

E:
*ristsõna lahendamises koht 53 :)

*kiiruskatsete kokkuvõttes miinuspunkte võimalikest 259-st 250 :) teisele katsele ei hakanud minema, kuna ilma kõrvalise abita poleks Taali rajalt enam üles saanud ja ralli oleks vast veel tunnikese pikemaks veninud kõigil meie taga sõitjatel elik siis umbes 90 ekipaazhil. jäärajale lihtsalt ei viitsinud minna, tungivalt andis tunda tarvidus asuda hästi ruttu võistlema top alcohol klassis, mille ilmselt võitsime, kuna ei mäleta :D

http://www.ohtuleht.ee/index.aspx?id=367747&utm_source=category:all&utm_medium=rss&utm_campaign=articles
Stardis
Kevad 23.04.2010
Täna sai igaks juhuks puhaste paberitega läbitud ülevaatus, heitgaasid nii puhtad, et kahtlustati töötava katalüsaatori olemasolu. Nüüd vaid suvesussid jalga ja bueno.
Redel 26.09.2010
Neljapäeval tõestas limusk end ka eeskujuliku redelautona, endapikkust redelit vedas nigu eimiskit katusel.
Quadrajetile värskendust 19.09.2011
US-PARTS aitas jälle kenasti hädast välja, ning varustas mind (või limuskit) Quadrajeti remondikomplektiga HYGRADE #1569 A. Ehk õnnestub hooaja lõpuürituseks nii sättida, et auväärt klubilane, kes massinale lähemal, selle külgegi monteerib.
Edelbrock 27.09.2011
Kulunud Quadrajeti võllipuksideta värskendus on nagu kantossi lappimine, sestap istub tänasest aistevahel uus Edelbrock Performer #1413. Tehtud ka kindlustus ning homme ehk ülevaatuski. Sügav kummardus taaskord kodanik kaasklubilasele fooruminimega 90Deville.

28.09.2011 seisuga läbitud ülevaatus puhaste papritega
Kollektoritest 25.05.2012
Mõniaeg tagasi sai aparaat talvekorterist häälde puhutud ja siis ilmnes, et väljalaskekollede tihendid on kõik puha lahkunud. Egas midagi, uued tihendid said teele saadetud ning nende vahetamise käigu ilmnes, et mõlemad kolled on kenasti lõhki. Loomulikult kollede eraldamise käigus murdusid osad poldid sisse, mis viis plokikaante eemaldamiseni. See omakorda tingis vajaduse uute plokikaanetihendite ja sisselaske valley pan-i järele. Mida enesestmõitetavalt keegi laos ei kipu hoidma, ainus koht, mis asju pakkus, oli pedekuningriigis pesitsev Hansen Racing a nende küsitud 2000 SEK-i on pehmeltöeldes ebaõiglane hind ja sellisena headele inimestele liig mis liig. Uuurinud niipidi ja naapidi, ning tulenevalt kriitilisest ajafaktorist, osutus kõige otstarbekamaks tellida asjad American Beauty-st. Eks näis, kas jõuavad järgmiseks kolmapäevaks kohale.

Kantossi lappimise fänniks pole ma end kunagi pidanud, sestap ka kiire otsus valukollesid mitte keevitama hakata, vaid asendada need aastaid riiulis tolmu kogunud roostevabast terasest torukolledega. Vaadanud kolledele otsa, ilmnes, et peale TIG-iga kokkusäristamist on jäänud flantsid tasapinda ajamata. Tuli kiiruga seegi asi ette võtta. Täna hommikul sain asjad kätte ja pärastlõunal peaks nad juba Väimela suunas veerema.
Lihvitud flants Lihtsalt üks päevapilt primary-te ühinemiskohast