www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud > Buick Century Gran Sport (GS) Stage1 1973


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (11) tagasi

 Buick Century Gran Sport (GS) Stage1 1973

 Omanik: vlzman

Auto värvitud 01.07.2009
Lõpuks ometi autol värvikate seljas. Kuldne metallik ja neli kihti lakki :P Minu arvates tulemus vägagi ootustepärane. Sai tehtud ka esimene käigukasti test ehk lühike jupp töristatud. Väga gaasi vajutada ei saanud kuna ei tahtnud linnaelanikke ära hirmutada aga piisas varbaliigutusest, et rattad tühja peksid ja veidi suitsemagi kippusid. Ühtlasi sai paigaldatud ka armatuur.
Videojupp: www.youtube.com/watch?v=ERJwfhPSDuY
1 2 3 4
Auto tänaval 06.09.2009
Lõpuks ometi auto sõiduvalmis. Lõplikust valmimisest muidugi asi väga kaugel, aga kuna tahtsin sel aastal ikkagi veidi sõita, siis sai auto välja aetud. Küll talvel aega pisiasju siluda. Tänavasõiduomadused on väga head, maanteel möödasõidud vajavad muidugi ülitundlikku jalga, et kickdown ootamatult külla ei tuleks, aga muidu ainult kiidusõnad. Nüüd terve nädal aega mootorile läbisõitu koguda ja ehk saab siis ka proovitud autot dragstripil ;)
1 2 3
Tartu autoklubi drag 13.09.2009
Sai siis Buickiga usaraua lippu kõrgel hoitud Tartu autoklubi dragil. Ühtlasi oli see võistlus esimesteks ristseteks nii autole kui ka mu vennale, kes oli juhiks. Kehv oli see, et polnud saanud ju testida autot sellises võistlusolukorras. Päev ei alanud just paljutõotavalt, kartsime stock tagasilla purunemist ja esimestes ajasõitudes sai kõvasti tagasi hoitud gaasi vajutamisega, mootor ka ju praktiliselt tuttuus. Tulemused siis ka vastavalt sellele üsna hädised: 14.7 ja 13.0. Kolmandas ajasõidus otsustasime ikka siis natuke väärilisemalt esineda, gaas läks kohe stardist põrandasse ja ainsaks probleemiks kujunes 3. käik, mis oli kuhugi jalutama läinud ehk peaaegu pool rada auto paukus piirajas (6000 RPM). Tulemus sellest hoolimata parem juba ET 12.2 ja 163 km/h (tegu ühtlasi parima ajaga meie klassis), päris OK tulemus selle kohta, et autol ainult 2 käiku. Probleemi uurima hakates selgus, et kastiõli oli liiga vähe, lisasime õli ja kolmas käik ilmus tagasi. Ühtlasi lasime ka rehvirõhku vähemaks kuna näha oli, et ratas käis päris pikalt ringi stardis. Esimene ellikas soolo ja Raimo suutis sellest hoolimata kohe deep stage'i sõita ja nii kui pöördeid tõstis oli kohe ka punane, aga õnneks soolosõidus see lubatud. Finaalivastaseks saime Ken Kaschi, kes oli ka arvatavasti ennast tagasi hoidnud terve päeva finaalide süsteemi pärast (esimeses ellikaringis oma päevaindeksit lõhki sõita ei tohtinud) ja kuna tegu ka kogenud võistlejaga, siis võitu ei lootnudki. Endal oli päevaeesmärgiks seatud 11-sse sõitmine. Sai siis Raimole sõnad peale loetud, et enam punast ei võtaks. Sõit ise kujunes igati hästi, saime väga hea stardi ja läksime kohe pikalt eest ära, kolmas käik läks ka pika libisemise peale sisse ja nii see võit tuligi. Minu kõige suuremaks rõõmuks tulemusega 11.8 ehk kõik eesmärgid täidetud ja boonusena võit ka veel. Kuna näha oli, et ratas käis ikkagi pikalt ringi, siis usun, et sellel autol on potensiaali parema raja peal ka isegi madal 11 sõita, peaaegu 2 tonnise rauakolaka kohta igati korralik tulemus. Lisaks kujunes probleemiks see, et stardis saime stallida ainult 2000-2200 RPM, rohkem ei olnud võimalik, sest siis hakkasid tagarattad autod edasi lükkama isegi blokkis esiratastega. Konverter mul ju 3500 stall ja eks sinna ka kindlasti natuke aega raisku läks. Hea tunde tekitas see, et peale igati p***e läinud enda hooaega saime ikkagi lõpuks teise autoga ilusa resultaadi koju tuua. Töövõit Buickile !!
1 2 3 4