www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud > Pontiac GTO 1971


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (49) tagasi

 Pontiac GTO 1971

 Omanik: wagoneer

GTO elustamine 30.12.2007
Sai siis juba mõned nädalad tagasi hakatud vaikselt GTO-d lahti võtma. Nagu ikka napib ajaga.
Täna siis sai veedetud üks tegus päev GTO kallal nokitsedes. Maha sai võetud mootor koos käigukastiga. Samuti sai esiots täiesti lagedaks võetud ning üks uks ka juba eest läinud.
30.12 kell 11.00 30.12 kell 11.00 mootor läind mootor kraanal mootor pukki ja tulevikku ootama kliimaseadme valmistaja(silt oli ilusti konditsioneeri sisse kleebitud) 30.12 kell 18.00  nägi GTO siis juba selline välja
Jälle natuke lammutatud 06.01.2008
Täna sai siis jälle tubli 6 tunnikest lammutatud. Salongist ainult armatuur veel välja võtmata.
Mõned hägused pildid ka.
Keegi on siin kõvasti pähklitega maiustanud lammutus tühjus laes on veel mingi müraisolatsioon isegi säilinud päris hästi
lammutamine 14.01.2008
Täna sai siis armatuur ja tagaosa ka lahti lammutatud. Nüüd seest lage. Vaja veel bensupaak ja sumpsid alt ära võtta.
Armatuuri eemaldades selgus,et tööd tuleb natuke juurde kuna mõned polstri tagused kohad on kah auklikud.
lammutamine tühjus lage
Hilised jõulud 02.02.2008
Et siis käis külas hilinenund jõulumees ning tõi GTO-le mega hunniku jubinaid.
1. täiskomplektse sisustuse(uued istmenahad+vahtkummid+kõik polstrid ustele,külgedele, tagaaknale+uus lagi+ kõik salongi isolatsioonid-põrandale,armatuuri alla jne+vormitud põrandavaip+kõik salongis leiduvad kroomliistud+lävepaku iluliistud+laelamp+uksnupud+aknavändad+GTO kirjaga porimatid+rull lisanahka igaksjuhuks.)
2. uus vinüül katusele
3. kuni esiosani kõik vajalikud keredetailid(põhjaplekid+tiiva alumised servad+tagaakna serv jne)
4. mõlemale pontiacile RALLY II veljed
5. kere puksid

puudu veel sisustusse armatuuri kate nig keskkonsooliga peab ka midagi mõtlema. Enda töö kergendamiseks ja ilmselt ka parema lõpptulemuse saamiseks sai soetatud ka roostes esiosa(aknapostid,kojameeste alune paneel)asemel väga heas korras kasutatud jubinad mikist. Need küll alles sealpool suurt loiku on.

Lähiajal peaks siis kere ja raam liivapritsi minema ning siis vaikselt keevitama.
nänn nänn nänn nänn
Liivaprits 24.02.2008
Sai siis auto lagedaks ja liivapritsi viidud. Nagu ikka peale liivapritsi on autot vaadates masendus tunduvalt suurem kui enne oli ning tööde tähtaeg loomulikult pikeneb tunduvalt.
Aga eestlane on visa inimene(vähemalt väidetakse) nii,et eks hakkab vaikselt pihta ja vaatab mis tuleb.
auto,treila ja veduk ja peal ta ongi(üksi upitades siis läks täpselt tunnike selleks) auto ja jubinad pritsitud-kontti pakitud ja tagasi töö juurde paljas ja auklik olematu esiosa, mille asemele sai soetatud mikist korralikud kasutatud jupid Kui algul tundus,et passi põhi on vähemalt täitsa ok, siis peale liivapritsi.....
Ratastel raam 09.03.2008
Sai siis keevitatud selline tore ratastel raam täna, kuhu siis kere peale panna. Kuna see natuke kõrgem kui auto enese raam on siis hea keevitada ka altpoolt. Lisaks saab kere ilusti ära fikseerida,et kuidagi kõveraks ei vajuks. Samuti on hea liigutada kui vaja on(värvimisse või kuhu iganes).
peaaegu valmis raam ja nii sai siis peale upitatud kere nigu sipsti peal, nüüd saab vahelduva eduga nii raami kui ka keret ehitada ja ongi kere omal kohal keevitamist ootamas
sai alustatud ka plekitöödega 18.03.2008
Kõigepealt siis sai lõigatud põhjas olev auk igaksjuhuks veel suuremaks. Karbi poolt serv ilusti lahti puuritud,et uus serv ilusti vahele läheks.
vana auk uus ja parem auk
raami värvimine 21.03.2008
Eile kell 18.00 sai alustatud ja täna kell 00.30 siis lõpetatud raami värvimine ja kõik sellega seonduv. Kõigepealt siis raam puhtaks lamellkettaga seejärel silikooni eemaldajaga puhtaks siis happekrunt tunnike seismist ja epokrunt kui epo piisavalt tahe siis läks värv kohe selga nigu sipsti.(sai läbitud ka kiirkoolitus värvimise teemal ühe värvimüüa juures)
lamellkettaga puhastatud ja särab kui pühademuna happekrunt peal epokrunt peal värv kah peal veel üks
uus põhi 29.03.2008
Sai siis uued põhjaplekid paika pandud. Tuju läks kohe paremaks kui paar suurt auku vähemaks jäi :)
auk ja valmis ta ongi uus põhi
põhja lõpetamine 06.04.2008
Sai siis veel pusitud põhja kallal täna. Lapitud sai tagumise istme alust ning kardaani tunneli lõppu. Nüüd siis põhi täiesti valmis. Loodetavasti jõuavad varsti kohale ka uued istmete kinnitused.
Kuna põhi sai kiiremini valmis kui arvasin sai alustatud ka järgmise roosteaugu koosluse likvideerimisega :)
kardaanitunneli puuduv lõpp Auklik koht tagaistme all uus istme alune valmis põhi valmis põhi2 üks suur ja ilus auk
Plekitööd jätkuvad 20.04.2008
Täna oli üle pika aja jälle üks tõsine plekipainutamise ja leiutamise päev GTO kallal. Aga vähemalt asi edenes ja õhtuks oli tekkinud juba koht kuhu ventikas kinnitada. Ehk siis põhimõtteliselt on parema poolega asjad suht ühelpool.
Roostes koht eemaldatud Üks uus tükk ja olematu ventika kinnitus koht Sai nagu uus :) Üks roostekoht jälle eemaldatud Ja uus tükk asemele painutatud/toksitud Ja lõpuks siis ventika seina sisemine plekk mille välja toksimiseks kulus mitu head tundi Ja peale ventika seina välimine plekk ning valmis ta oligi
jätkub sealt kus pooleli jäi 10.03.2012
Kuna vahepal sai üks 76 cabrio eldo algusest lõpuni ellu äratatud ning 65 cabrio devillel olematust kerest uus tehtud, aega võtsida ka kodused ehitustööd mille tõttu siis polnud aega oma projektidega tegeleda.
Nüüd sai tolm maha pühitud ning töödega jälle pihta hakatud.
Esimesena siis tagaakna ja pagassi vahelise osa uueks leiutamine.
klaasi ja pagassi vahe uue tegemine edeneb alumine tükk valmis alumine tükk paigas alumine osa koos aknalauga ning tiiva sisemiste nurkadega valmis ja kaan peale
tagatiivad 10.03.2012
Tagatiibade ülemised osad siis täiesti mädanenud. Samuti kogu aknaraam.
vasak tiib parem tiib vasak tiib töös vasaku ülemine osa valmis parem töös parema ülemine osa valmis aknaraam uuendatud
tagatiibace alumised osad 11.03.2012
Loomulikult on tagatiibade alumised osad ka täiesti olematud.
Samuti oli pagasniku põhi auklik ning vajab väljavahetamist.
parema tiiva alumine osa vasaku tiiva alumine osa pagassi põhi pagassi põhi eemaldatud parema tiiva sisu krundituna parem tagumine tiib valmis
tagumine vasak nurk töös 13.03.2012
Selline näeb siis välja tagatiiva alumine nurk peale vana välise pleki eemaldamist :) ning uue välimise tüki proovimist.
vasak tagatiib uut tükki sobitades
natuke läikivaid asju ka 13.03.2012
Mootorile saabus ka natuke läikivaid asju. Samuti ka uus sisselase ning karpa.
sisselase koos karpaga harakatele see meeldiks
vasak tiib valmis 22.03.2012
Mõned õhtud siis jälle auto kallal veedetud ning tulemusega võib rahule jääda. Igasugu vahed pole sellel autol kunagi nii head olnud.
sisemine osa välimine osa valmis veendumaks et sai hea vasakult poolt paremalt poolt
pagassil uus põhi 24.03.2012
Pagasnik sai siis ka just uue põhja omale. Põhimõtteliselt on tagaosaga nüüd ühel pool.
pagasnik pagasnik1 pagasnik2
tööd esiosa kallal(vasak pool) 29.04.2012
Sai lahti puuritud siis roostest olematuks puretud esiosa. Nüüd vaja alumine pool ära teha,et saaks asja piisavalt tugevaks enne kui aknapostide kallale läheb. Vasak pool siis ka juba uues värskemas kuues.
Õnneks sai USA st kunagi tellitud kasutatud kuid heas korras esiakna raam koos selle alaga mis jääb klaasist kapoti poole.
olematu ala olematu ala1 kasutatud jubinad natuke puurimist veel puurimist vasak pool natuke parem natuke parem1 olematu alumine osa alumine ok alumine ok1
mootori tööd 29.04.2012
Mootor jõudis ka Soome maalt tagasi ning nüüd saab vaikselt ka seda kokku hakata panema.
mootor puuritud ning uued kolvid ja nuka saaled lisatud krunditud värvitud värvitud(värviks siis ajastu kohane pontiac blue)
veermiku osad värvitud 29.04.2012
Vahepeal sai ka kõik veermiku vajalikud detailid värvitud. Seekord kasutasin pulbervärvi abi.
Lisaks sai soetatud mõned puudu olevad tagumiste õõtsade puksid ning esiratta laagri komplektid. Siinkohal tänud US-Partsile kiire ja asjakohase info ning abi eest.
Kuna mul omal pressi pole siis peab varsti kedagi tüütama minema oma puksi hunnikuga :D
sillajubinad pulberdatud
tööd esiosa kallal(parem pool) 13.05.2012
Nüüd siis lõpuks tehtud ka parem poolne osa korda. Samuti siis ära krunditud. Nüüd vaja veel nn. pealmine osa külge punktida ning võibki asuda aknapostide parandamise kallale. Ja kuna esiakna servasid on vaja suht palju lahti lõigata, siis sai igaks juhuks vahede paremaks jälgimiseks ette keeratud ka uksed.
parem nurk pealmise osa proov krunditud krunditud1 natuke värvi ka uksed ees uksed ees1
tööd esiakna ümbruse kallal said valmis 24.05.2012
Sai siis ära lõpetatud see esiakna ümbruse jama. Ära sai vahetatud ka ülemine katusetala koos katuse esiosaga. Samuti akna külgmiste postide nn. välimised pooled. Vähe värskemaks sai ka armatuuri ja esiakna vahele jääv detail(seal käib ka VIN plaat küljes)
Katuseplekile sai sisse tehtud serva selline pleki paksune aste ning pooled omavahel siis 1cm ülekattega pandud. Pealt kinni punktitud ka. Külgedel kumeruse kohad aga said 10cm ulatuses pidevalt kinni lastud kuna seal ei tekkinud lainesse mineku ohtu. Nüüd vaja veel see valtsi koht tinaga ilusasti ära katta ning peaks olema super.
lõplikult paigas natuke jälle puurimist parempoolne aknapost vasakpoolne post enne värskendust ja pärast värskendust ussitanud katusetala ja katuse serv katus sõitis minema vähe värskem tala paigas ja koorik ka peal armatuuri ja klaasi vahel jääv tükk armatuuri ja klaasi vahel jääv tükk uues kuues ja valmis ongi ja valmis ongi1 ja valmis ongi2 ja valmis ongi3 ja katus ootab tina ja katus ootab tina1
läheb edasi 15.01.2013
Kuna kastikas enam vähem sõidab ning edasine tuunimine toimub kui lumi lahkunud on sai hakatud GTO kallal pusima jälle.
esiosa lahti liivapritsi ootel rooste puretud radikaraam siit saab alumise osa võtta esitiivad vajavad otste vahetust veel pusimist uksed uksed1 jubinad liivapritsitud uksed2
Natuke keevitatud 18.01.2013
Nüüd said uksed ja pagassi luuk ning radika raam keevitatud. Täna sai mässatud auto kere all ja keevitatud kinni kõik mis veel keevitamata oli siiani. Homme veel mõned jamad kere juures ära lõpetada ning siis saab alt kere ära värvida. Siis juba raam alla veeretada ning saab hakata esiosa proovimiseks kokku panema.
uks väljast uksed3 luugi serv keevitatud ja tinatatud uksed4 uksed5 kahest üks
ikka edasi 22.01.2013
Et tänaseks siis karbid keevitatud ja auto abiraamilt lahti tõstetud ja alt krunditud ning detailide liitekohad ja keevitused mastiksiga üle käidud.
kunagi tuli tehasest ka sellise karbiga auto välja parandatud teine pool traatharjaga puhastatud ja üles tõstetud krundid peal õmblused ja liitekohad mastiksiga kaetud
vaikselt edeneb 24.01.2013
Põhja alt kõik valmis ja kere ning raam ühendatud.
Mõned pulikad veel keevitada ning siis saab esiosa kokku panna.
epokrunt matistatud värv peal pohjakaitse paele lastud puksid valmis ja voilaa ongi koos esitiibade otsad vaja korrastada radikaraam omal kohal ootel uksed uuesti kontrolliks ees mingi aimdus värvist
seest puhastatud ja krunditud 26.01.2013
Sai siis seest kõik puhtaks nokitud ning ära puhastatud ja krunditud.
puhas puhas1 puhas2 krunt peal krunt peal1 krunt peal2
Esitiibade uuendus 16.02.2013
Et esimesi poritiibasid parandada tuli kogu esiosa kokku panna,et pärast ei tekiks olukorda kus tiiva otsad on vale nurga all kokku läinud ja peab uuesti lõikuma hakkama.Tööd on kõvasti aga vähemalt üks pool sai valmis.
parem pool vasak pool esiosa kokkupanek esiosa kokkupanek1 parem pool valmis
Esitiibade uuendus vol2 17.02.2013
Vasak pool sai ka ära tehtud. Nüüd veel ussitanud kapott vaja ära teha ja tiibade esiotsad.
vasak poolne esitiib vasak poolne esitiib1 olematu serv olematu serv1 olematu serv2
maalri ootel 07.03.2013
Aeg läheb kiiresti.
Vahepeal parandatud esitiivad ja ussitanud kapott värskendatud. Keevisõmblused üle tinatatud. Seest said õmblused hermetsiga ka üle tehtud. Täna sai tagaluuk peale ja prooviks ka stange külge.
Nüüd siis aeg maalreid kaema hakata.
kapoti sisu kapoti pealmine pool vasak esitiib parem esitiib tina tina1 tina2 tina3 tina4 stange stange1 tagaosa koos sisemus hermetiseeritud sisemus hermetiseeritud1
Siin ka progressi alanud 13.12.2013
GTO siis ka lõpuks vaikselt erinevaid toone omandab. Aga väike näide ka tulevast värvist.
selline värv selline värv1 gto gto1
värvitud 06.03.2014
Uus värv peal ja krt. sai ikka päris hea.
värvitud värvitud1 värvitud2
natuke jälle edasiminekut 23.03.2014
Natuke jälle nokitsetud.
Uued pidurisuportid küljes. Samjuti roolimajanduse pudinad.
Istmete raamid puhastatud/värvitud. Samuti auto seest ka mustaks ära värvitud.
Välja otsitud riiulitest kõiksugu jubinad.Asjade puhastamine on jubedalt tüütu tegevus aga mustalt ka imelik külge panna.
uued suportid uus roolimajandus mitu tundi teipimist voilaa voilaa1 vähe udune esiistmed värvitud armatuurile kookon ka peale liimitud
puzzletamine 24.03.2014
Täna sai jälle asju laiali laotatud. Peab tõdema,et nüüd on enamus asju mis oli vaja värvida värvitud. Nipet näpet muidugi on veel.
puzzle puzzle1
vaikselt edeneb 01.05.2014
Kuna nagu ikka on ajast krooniline puudus ei edene asjad nii kiiresti kui ise võibolla sooviks.
Aga midagi on ikka tehtud ka juba.
Sillad koos, sisemine/välimine konditsioneeri majandus paigaldatud, rool ja piduripedaal koos võimendusega paigas, seest pigimatiga ära tehtud, tagastange koos ja ees. Lagi sai ka sisse pandud. Homme läheb siis välise vinüülkatte paigalduseks.
Täna hommikul ei suutnud ja panin prooviks esiotsa ka kokku enamvähem.
puhastatud käigukast tagastange tagastange ees esiosa pulikad peeglid ja lingid olemas natuke seest soendus pidurimajandus juhtmed ja vaakum olemas katusevinüüli liistude märkimine esiosa prooviks koos lae ootel lagi sirgenemas
lagi ja katusekate paigas 02.05.2014
Täna sai siis katusekate ka paikka lisaks laele.
olemas tagant must lagi on meie toal natuke tolmune aga pole hullu vinüüli venitus
pisitasa edeneb 17.05.2014
Vaikselt siis aja tekkides saab jälle midagi juurde kruvitud/puhastatud.
Esiistmed sain kätte ja kui hakkasin jaluseid alla panema siis kohe kuidagi ei sobinud nende luitunud must värvus. Ega midagi kui liivapritsi ja siis hapekas/krunt/värv selga. Sai hoopis kenam. Samuti ka paljude teiste pudinatega.
Uksed said ka seest kokku pandud. Natuke pudinaid ka armatuuri alla topitud. Armatuuri ja keskkonsooli sain ka nahataja käest kätte.
Ehk vaikselt edeneb.
istmete proov käigukast võõbatud armatuuri alla ka pudinaid lisatud uksed seest koos värskendatud jubinad värskelt nahatatud bensupaak värskendatud uute jubinatega
veljed ja tihendid 24.05.2014
Sai "roof rail" tihendid ja liistud paikka krutitud. Samuti ka uste eneste tihendid. Veljed said ka õige värvivaliku. Hetkel on mõlemad veljed 7" laiad. Taha oleks tahtnud 8" aga hetkel ei hakka hammas peale neile. Neid 8" laiasid pandi väga vähestele kunagi ja hind on vastav kui keegi müüb.
Kaaned ka töös ning loodetavasti saab järgmine nädal kunagi ka kätte.
veljed teibitud veljed värvitud veljed lakitud rehvid ka peal veeretamiseks all veeretamiseks all1 roof rail asjad paigas uks tihendid nii on parem tegutseda
edeneb 07.06.2014
Visalt ikka edeneb
armatuur koos armatuur sees auto pirnide komplekt ja sisemuse kruvide valik lihvitud ja korrastatud kaaned super klapisurumise abiline mootor koos mootor koos1 klaasid regullitud klaasid regullitud1 esiistmed komplekteeritud asjad koik nahatatud sumpa oma korra ootel
mootor ja kast omal kohal 09.06.2014
Peale paljusid aastaid on oma koha kapoti alla leidnud jälle mootor ning käigukast.
ja nii ta läheb ja vahel ta ongi käigukast ka all
mõned asjad jälle küljes 21.06.2014
Mootori agregaadid,väljalase, elekter lahti arutatud jne.
torukolled parempoolne kolle vajab vähe painutamist peale mõningast lõikumist sai päris hea tagumisi otsi peab veel kärpima kardaan ka paigas kapotialune uus HEY jagaja ka paigas
elekter 22.06.2014
Natuke juba särab.
saagu valgus
elekter ja kütuseliinid 26.06.2014
Täna siis kapotialune elekter suures piirides taastatud ja kütusetorud ka paigas.
juhtmed elekter1
mootor töötab 05.07.2014
Mootor ka peala väikseid elektri kalasid tööle saadud.
Tundub,et kõik mis peab toimetab kenasti.

http://youtu.be/2a9MNEylr98
omal jala garaasist välja 10.07.2014
GTO omal jalal garaasist väljas.
liigub liigub1 liigub2
uksed ja esiosa koos 14.07.2014
Ustel polstrid peal ja esiosa kokku krutitud.
vasak uks parem uks esiosa esiosa1 gabariidid
Nipet näpet 26.04.2015
GTO siis ka garaasis jälle. Vaja likvideerida mõned puudujäägid ja tegemata asjad. Kapotile läheb tahokas peale, pagasniku luuk saab kaunistusek tagatiiva, uued vent restid nii sisse kui ka kapoti alla, käsipiduri majandus uus, lekkiv roolivõimu pump korrastada, uus raadio, seisma jäänud kell ja kustunud kütusenäidik ka korrastada.
tahhokas töötab ja ootab paigaldust tagumine spoiler ootab värvimist ja paigaldust uued jubinad saabusid
teised veljed 25.05.2016
Sai firebirdile tellitud,aga kuna selle ehitus veel aega võtab kruvisin need veljed GTO alla korraks.
originaalsed veljed ja uued veljed teiselt poolt