www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud > Chevrolet Camaro 1998


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (3) tagasi

 Chevrolet Camaro 1998

 Omanik: rescue

98 a. Chevy Camaro 06.05.2008
Tere...sai siis 2007 aasta juunis soetatud omale oma esimene USA raud. Tegemist siis täiesti tavalise stock Camaroga. Linnavahel ja maanteel väga hea cruiser. Talv otsa seisis masin soojas garaashis ja siis oli aega juba natukene miskit ka teha. kuna auto minevikust oli teada suht vähe siis said vahetatud õlid, filtrid, rihm ja rullikud. kuna klapikambri kaante veered tundusid vähe õlised olema said vahetatud ka kaante tihendid...millede vahetus ja ligipääsemine muidugi ka meeletu porr oli. aga vähemalt sai tehtud. kuna masinale oli paigaldatud mingisugune madaldusvedrude seeria siis esialgu tagumised vahetasin originaalide vastu tagasi, arvestades meie riigi tee olusid siis jah soovitan ka teistelegi. nyydseks juba 82000MI läbi aetud, algselt oli 79000 ja ei kurda mitte kui midagi. Mõnda aega tagasi sain ka carfaxist informatsiooni et masinale USAs JUNK TITLE välja kirjutatud aga see selleks, kokkupõrge esimesse juhipoolsesse nurka aga mitte midagi erilist. suht kenasti oli ära lapitud...igatahes igapäeva liikurina on väga hea masin. kuna öeldakse et syyes kasvab isu siis samas omalgi plaanis soetada veel sama aasta või väheke uuem camaro millel oleks lisavarustuses juba silindripaar rohkem :) selle konkreetse masina kohapealt myygiplaani veel pole aga eks näis kui uus käes ;) senikauaks edu kõikidele usaraua omanikele ja muretuid miile;)
uuendused 18.02.2009
juba eelmis aasta numbri sees sai paigaldatud line lock firmalt SLP performance, mis aitab masinat burnouti ajal kohapeal hoida lõhkumata pidureid said tellitud ja paigaldatud uued pacesettersi torukollektorid, nüüdseks juba unustatud vana väljalase mis oli vist ca 2,25" nüüdseks on kogu väljalase 3" -ne mida masina taguotsas kaheks jagamas flowmaster super40 pütt, kuna hetkel katalüsaator kui selline puudub siis tuleviku plaanidesse kipub hi-flow katalüsaator.
4L60E kast käike vastavalt soovile lülitamas on saanud samuti kerge noorenduskuuri, paigaldatud siis corvette performance servo firmalt TCI tulemas veel B&M shiftkit mis aitaks käiguvahetust kiirendada, ja loomulikult selleks, käiguvahetus ka tulevikus toimiks sai tellitud
uus jahutusradikas kasti õli jaoks firmaks siis HAYDEN.
Kuna tegemist siis eelkõige suve/hobiautoga siis talvisel ajal sai mootor maha kistud, nüüdseks vahetatud kõik simmerlingid ja tihendid mis natukenegi kusagilt miskit immitsesid, karteri tihend, väljalaske, sisselaske jne. omad. mootor saanud ka uue värvkatte, blokk must ja ülemine osa hõbedane, tundub kyll tavaline aga erilise efekti annavad uued poolid ja juhtmed firmalt MSD mis punast värvi, mootori pealsed kirjad samuti punasega yle võõbatud, loodetavasti kui kõik hästi läeb siis on hooajaks masin uuesti koos :)
kast õli jahuti torukolled 2nd gear servo pool juhtmed LL
Camaro sammukesed kiiremaid aegu püüdma 29.02.2012
Nagu juba pealkirjastki lugeda võib on masin saanud suhteliselt brutaalse uuenduskuuri.
Esialgne veidi järeleaidatud 4L60E kast sai asendatud T56 kastiga ja takkatipuks lahkus oma kohalt 3.8 V6 asemele jõudis 5.7 V8 LS1, kuna vajalikke detailide leidmisel oli abiks paljud USA netilehed mis pungil "know how" -st siis sai kõik vajalik mudru siit ja sealtpoolt lompi kokku taritud.
Selle aasta sügisel siis sai töödega alustatud, kuna erilisi tingimusi ei olnud aga soov oli suur pidin selle välitingimustes 100% ära teostama.
Praeguseks hetkeks on asi niikaugel et mootor peal, esimesed proovitiirud ka tehtud ja ootamas kevadekuud et liikuma saaks hakata pidevalt.
Muidugi nipetnäpet on tegemata kah, mõni juhe siit sealtpoolt, mõni torujupp ja ilmselt mõni plastikujuppki.
Ei tahaks küll miskit halba endise V6 kohta öelda aga mõte on küll selline et "mida kuradit ma siiamaani selle kuuepütase võrriga teinud olen" :)