C H R Y S L E R L E B A R O N convertible
Andmed: aasta: 1988, mootor 2.2 turbo, võimsus 110kw, täismass 1870 kg, kõrgus 1294 mm, värv kuldkollane metallik
Ostetud 2001 septembri alguses ning siis oli chryslerist alles vaid kere, keegi geenius oli otsustanud sinna istutada mazda 626 mootori koos kastiga, esisild oli ise vinkelraust kokku keevitatud, ning poolteljedki ühest otsast mazda, teisest lebaron. Originaalis oli auto 2,5l ja automaatkastiga. Sellise seisus nagu ta peale ostmist oli,sai sõita umbes kuu aega, rohkem lihtsalt ei olnud võimalik, vahepeal jooksis mootor kinnitustest lahti ja poolteljed ragisesid ka otse sõites, piduritestki ei olnud enam midagi järel ja amordid jne...
Selle kõige peale sai ostetud kõrvale teine avariiline Chrysler, millelt saaks mootori ja muud sillaosad. Ostetu oli Chrysler ES 2.2 Turbo manuaalkastiga. Oli see juba viis aastat ühes garaaziz ämblikutele koduks olnud. Viisin auto sõbra juurde ja enne kui mootori vahetuseks läks, möödus ligi 2 kuud, siis tulid uued probleemid, ES on pool meetrit lühem ja käikude lülitus ei ulata salongi, vahele sai tehtud pikendused. Vahetusse läksid siis mootor, kast, sild, püstikud täies tükis, uus benapump (vana oli lihtsalt välja rebitud), ja tellisin ka uue pooltelje, mis jõudis kohale alles poolteist kuud peale tellimist, selle aja peale oli aga mootor juba peal. Jäi veel elektritöö, selgus, et keegi ei võta seda teha kuna ES ja LeBaroni elekrisüsteem omavahel ei istu. Otsisin kuu aega inimest kes suudaks selle ära teha, lihtslt võimatu, sellis inimes ei ole...
Siis tulid meelde kunagi "Pealtnägija" saates näidatud Tartu arstid, kes hakkasid autosid remontima, helistasin sinna ja ilma mingi nohi või jahita võeti auto järgmine päev ette. Ja nädala möödudes oligi valmis. Kuigi olid siis veel mõningad asjad nagu armatuuris töötas vaid temperatuurinäidik, kuid ajapikku sain ka ülejäänud tööle. praeguseks on enamus vidinad vahetatud, palju on aga veel teha. Järgmine aasta on plaanis üle värvida, sest praegune värv on väga prostalt peale tõmmatud, kõik nurgatagused on vana värvi all. Nüüd siis on selle auto südameks 2.2 turbo, 110kw ja edasi viib 5k manuaalkast. Ja nii on jälle üks ami hingele tagasi toodud. Le Baron'id Hiiumaal 2002
Omanik: Tõnis |