www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud > Dodge B250 Van 1978


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (9) tagasi

 Dodge B250 Van 1978

 Omanik: Olds

paar kuud on olnud vaikus... 31.07.2010
Mootor käib ja üsna ilusasti. Üsna selletõttu, et kasutasin esimest kättejuhtuvat karburaatorit, mis oli 750cfm ja seega ilmselgelt suur. FBO Systemsi poolt on aga valmis saanud järeleaidatud Holley 625cfm mis peaks olema antud combole nagu rusikas silmaauku. Response oli aga isegi 750cfm karburaatoriga üsna ilus ja tühikäik tänu nukkvõllile kergelt lonkav.Lühidalt - nagu üks ehe V8 peabki olema
Hetkel on pooleli dual väljalaske ehitamine.Müra hakkavad summutama Flowmaster 40 seeria pütid, kummalegi torule 1 pütt.Vahetust vajab ka käigukasti turbiini simmer, mis ununes kasti remondiga vahetamata.
Samuti vajavad vahetust esisilla osad, mis nüüdseks olemas - ülemised ja alumised sharniirid, õõtshoovade puksid, sisemised ja välimised rooliotsad, Rancho amordid.
Kuna juunis toimuma pidanud aga "kõva töömehe" alt ärahüppamise tõttu ära jäänud plekitöö on siiamaani pooleli, siis augusti lõpp on see kuu, kus buss läheb pooleliolevas seisus plekitöödesse.Vahetusse läheb sisuliselt kogu koopaäärtest allapoole jääv plekkide alumine ring ja uste alumised ääred.Samuti uued rattakoopad

Stay tuned
2011 jaanuar 16.01.2011
buss oli jäänud liialt pikalt seisma ning oli aeg hakata liigutama. Esmalt vajas suurt tööd kogu alumine plekiring kuni tiivakaarte ääreni, sest eelnevad omanikud olid bussiga väga pohhuistlikult ümber käinud. Põhimõtteliselt oli roosteaukudele peale needitud tsinkplekk ning see tasandatud ülejäänuga mitme millimeetrise pahtlikihiga! Kogu värvi eeltööst ja värvimise kvaliteedist ei räägiks üldse...
Ühesõnaga sai kokku lepitud paari plekimehega Tartu lähistelt, kes suurte sõnadega ja lubadustega võtsid asja ette kuid andsid alla peale nädalaajalist "tööd" tuues põhjuseks sadakond vabandust...Seega saabus buss tagasi hoovi nende poolt osaliselt tükeldatud kujul nagu ka piltidelt võite näha.
Õnneks tuli meelde ammu kadumaläinud kontakt.Sai buss sinna viidud ning pooleteise nädalaga olid bussi plekitööd tehtud. Õnneks leidub veel inimesi, kes oskavad ja tahavad ka tööd teha mitte suuri sõnu loopida. Sisuliselt kõik uksed väljaarvatud juhiuks said uued alumised ääred nagu ka mõlema poole karbid, karbi tagumised tugevdused ja tagumised rattakoopad.
Tuleva nädal peaks selguma ka uue värvi toon ja kõik muu sellega seonduv
Stay tuned!
vasakpoolne külg tagumine külg olematu plekk teine külg...
Uus kuub selga 31.08.2011
Buss nüüd nii kaugel, et käib suur eeltöö ja ettevalmistus uue mattmusta kuue selga ajamiseks. Töid teostab meie meeskonna suurtoetaja CWG autokeskus. ( www.cwg.ee )

Stay tuned...
1 2 3 4 5 1 2 6 7 alumine äär kivikaitse alla 9 esimene kiht krunti peal hetk ennem värskesse värvikambrisse minekut ( http://www.blowtherm-usa.com/ ) värv seljas! värv seljas!! värv seljas!!!