www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Eesti usaraud  > Markide lõikes > Pontiac LeMans 1973


Omanik: Romek. Auto lisatud: 12.12.2006 19:57. Viimati muudetud: 12.12.2006 23:20 tagasi

 Auto üldandmed

Mark: Pontiac
Mudel: LeMans
Aasta: 1973
Kütus: Bensiin
Mootor: 350 cid
Käigukast: th 350
Võimsus: hp ( kW)
Pöördemoment: lb-ft ( Nm)
Veerandmiil: varsti saame teada
Asukoht: Harjumaa
Viimane sissekanne autopäevikus: 12.12.2006 (Kokku: 1) (Loe päevikut)

 Pildid - täissuuruses pildi vaatamiseks kliki pildil

Ilus oi kui ilus ja taguots on ka ilus ilusad istmed oooo uus ilus lagi ilusad kellad 350cid jee

 Auto kirjeldus

Auto sai ostetud 2005a alguses. Kuna see auto oli juba ammu silma jäänud, siis müügikuulutus tqhq lehel oli see, mis suunurgad kukla taha venitas. Kiirelt sai eelmine auto ElCamino müüdud (tervitused "keevitajale") ja LeMans asemele toodud.

Auto käes, hakkasin siis põhjalikumalt uurima, et mis massina ma siis ostsin. Esialgsel vaatlusel polnudki nagu plekitöid palju, aga põhjalikumal uurimisel seest ja väljast selgus kurb tõsiasi, et kuulutuses mainitud "veidi plekitööd" oli küll väga vale. Õuepeal tiirutades selgus veel, et tagurpidi käik funkab ainult siledal pinnal, mootor lekib räigelt õli ja õlisurve kadus mootori ja õli soojenedes.Pärast mootoripesu leidsin ka augu, kuskohast õli välja ajas, nimelt oli see poldiauk kust oli polt puudu. Kulm läks kortsu ja käsi tõmbas rusikasse. Samuti oli sisu juba oma aja tublisti ära teeninud, ning katusekate räbal ja kobrutas=roostes katuseplekk. Suunurgad tulid kuklatagant natuke ettepoole, aga mis siis.

Kuna muud varjanti ei olnud, siis saigi hakatud autot lammutama, et plekitööd ja uus värv kevadeks selga saaks.

Sisu välja, liistud, ukselingid, klaasid ja veel miljon asja sai küljest ära krutitud ja samal ajal ka pilte tehtud, et kokkupanemise ajal oleks spikker käepärast. Ja spikkrit läks vaja.

Siis mootor ja käigukast maha, käigukast Imre kätte Paldiski mnt.le ja mootori võtsin ise lahti.

Kaaned maha ja Windorfi, dignoos : uued klapid, puksid, tihendid, ja lihv. Vedrud jäid vanad :-)

Igaksjuhuks ja huvipärast keerasin karteripõhja alt ära, et mis nägu vändakaelad on. Njah, täitsa peetis nii saaled kui vänt.Eks selle puuduva avatäite august sattus karterisse kõike muud, mida mootori tööks vaja.

Ja egas muud, kui kolvid ka välja. ja üllatus-üllatus vaid mõned rõngad olidki katki.

Vahepeal sai ka käigukastiga niipalju selgust,et korpus ja õlipump jäävad vanad, ülejäänud, ka turbiin, lähevad vahetusse.

Keretööde meestega sain kaubale, auto treila peale ja sõit Keila poole Kumnasse.