www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud > Chevrolet Camaro 1989


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (9) tagasi

 Chevrolet Camaro 1989

 Omanik: rifkin

hingamise parandamine 07.05.2008
Enne hooaja algust sai mõned jupid mootori hingamise parandamiseks välja vahetatud, kuna yle 3000rpm polnud enam minekut ja mootor tegi juba sellist häält nagu oleks tolmuimeja soki sisse tõmmanud.
Paigaldasin siis:

* sisselaskekollektori Edelbrock Performer karpale + TBI adapter
* väljalaske "shorty" Headmad headerid
* headman exhaust y-pipe
* Flotech afterburner muffler
* K&N õhufilter

Kuna sisselase oli mõeldud karpale, olin "sunnitud" eemaldama EGR süsteemi. Sisselaske paigaldamisel kasutasin juppe torupoest- erinevad keermed jahutusvedeliku voolikutel ja sisselaskel.
Väljalaske paigaldus ei olnud ka päris "bolt-on". kollektorite poldiaugud ei ühtinud mootori plokis olevate aukudaga ja oli vaja kollektoreid veidi freesida.
Y-pipe kyljes olevad "lehtrid" ei tundunud ka ühtivat päris hästi kolletoritega. Õnnes olid kaasas teised lehtrid, mis relaka ja keevituse abiga vahetatud said.
ÜV läbimise eelduseks jätsin kati esialgu alla.
Tagumine originaal sumbuti pütt sai vahetatud välja Flotech afterburner-i vastu.
K&N filter leidis oma koha originaalfiltri asemel, kuna nii saab mootor läbi plastiktorude väljast veidi jahedamat õhku võrreldes "avatud" filtrikorpusega.

Tundub, et tööst oli kasu ka- kiirendus parem, eriti madalatel pööretel, mis annab eriti tunda linnas ning burnouti ka lihtsam teha. :) Tühikäigul teeb vaid veidi valjemat häält, kuid järsemal vajutusel on ikka endisest oluliselt valjem.
see juhtub 2 sekundi pärast 20.07.2008
Sõitsin yhel ilusal pühapäeval rahulikult Lahe poolt Võsule, päike paistis, sõbrad peal, katus maas, kuulasime rock n roll'i...
ja siis nagu kindlustuse reklaamis "see juhtub 2 sekundi pärast" - käis pauk, millele järgnes vali ragin millejärel peatusin kummidevilinal.
Differ lendas kildudeks, käigukast jäi ellu - auto ei liikunud omal jõul sentimeetritki.
Asemele läks Auburn Gear LSD + 3.23 ülekandega "taldrik ja tigu" ning kõik laagrid.
Originaalis oli ylekandearvuks 2.73, nyyd aga 3.23, mis annab ikka olulise eelise kiirendusel ;)
killud korpus lõhki, taldriku ja teo hammastel killud väljas
varajane talvepuhkus 09.09.2008
Täna sai auto talvekorterisse viidud, kuna tagasilda ei suudetud lugupeetavas töökojas kokku panna nii, et undama ei hakkaks ega teine lugupeetud töökoda undamist kõrvaldada.
Kui keegi teab tõsist sillaspetsialisti, kes oskaks tagasilla undamise kõrvaldada, siis on abi väga teretulnud!