www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud > Pontiac Firebird Trans AM WS6 1999


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (6) tagasi

 Pontiac Firebird Trans AM WS6 1999

 Omanik: WS6

Dashpad nahatatud 22.09.2006
Täna sai siis esiklaasi alune plastik nahakatte peale, maksma läks 2300 eeki, töö kvaliteetne. Vastupäikest sõite enam valgusseina esiklaasile ei teki. Töö tegi ära www.polster.ee.
enne nahatamist tulemus tulemus tulemus
Strutbar 17.04.2007
Ehk siis ise tehtud, hästi tehtud :) Ilus võibolla pole, aga see-eest väga funktsionaalne. Pärast paigaldust oli arusaadavalt kurvis tunda, et masin on jäigem.
vaade 1 vaade 2 Vaade 3
Käigukasti tross 17.04.2007
Täna otsustas käigukasti tross, et talle ei meeldi üldse käigukasti külge kinnituda, ning eemaldus sellest sujuvalt. Üks polt lahkus jäädavalt teadmata suunas ning teine jäi kolme-nelja pöördega veel pidama. Tulemuseks loomulikult palju hirmu ja puuduv parkasend.
Kinni keeramisel avastus, et käimakoti põhja kruvid kõik jumala lahti, osad näpuga keeratavad lausa. Kinnikeeramisel loomulikult boonus-leid, et käimakoti tihend üsna surnud ning tuleb tõenäoliselt asendada.
Roolivõim 01.05.2007
Täna ütles siis juba kaua kergelt tilkuv roolivõimendi lõplikult ülesse, mahlad käivad samakiiresti läbi kui sisse kallata jõuanb teisest otsast. Võtsin maha ja eks näist mis tast saab.

Sai pump lahti võetud, simmerling vahetatud, enam pump ei tilgu ja pump jääb kuivaks. Samas kusagilt roolilati juurest tilgub ikka, niiet saaga jätkub...

hetkel kulud:
tõmmits 1: ei olnud abiks, kuid pood tagasi ka ei võtnud 130.-
tõmmits 2: pärast rellakaga tuunimist sai korralik tööriist 125.-
simmerling: 2tk 33,32x19,05x6,2 Kavalist 160.-

Lisaks parandatud piduritoru, mis oli vastu generaatori jahutusava ära hõõrdunud.
Pidurisaaga 01.05.2007
Algas siis asi sellest, et pidurdamisel hakkasid pidurid vilistama, ja seda üsna valjult. Hundi käest sai muretsetud 500.- eest täisring 70k läbi sõitnud pidurikettaid ja klotse, mis olid tunduvalt parems olukorras kui allolevad. Auto ülesse, rattad alt, tutvumine pidurisüsteemidega, mitte midagi keerulist, kõik üsna lihtne ja loogiline. Siis aga komistuskivi - kõrvalistujapoolse pidurisuppordi ujuvad poldid on suppordi sisse kinni kiilunud, mõlemad. Väänamine ja haamriga toksimine mingit märgatavat tulemust ei andnud. Kuna poltidel olid ka enne tööriistajäljed, võib oletada et jänkid on mulle käru keeranud... antud piduritel siis üks klots pea lõpuni kulunud, teine peaaegu nagu poest pärit :( Praegu panin alla tagasi nii nagu oli, ehk tuleb paremid mõtteid, mis asjaga peale hakata.

Paremat: sai ketaste siseservad ja suppordid sprayvärviga oranziks värvitud - ehk kohe maha ei põle, aga ilus välimus tekkis küll.

Sai ostetud 80.- eest miskit sommide tehtud sodi, ehk abiks. Pidavat pugema ka kõige sügavama rooste vahele.

Abi polnud miskit, tellitud ab-st uus pidurisuppordi hoidja, hind pidavat 5-600 vahele jääma.
Tehtud [+] ja tegemata [-] - 15.05.07 15.05.2007
[+]Vahetada panhard bari puksid - olemas, paigaldatud "Energy Suspension ENS-3-7106R"
[+]Vahetatud tagasilla pikivarda puks "Energy Suspension ENS-3-1111R"
[+]Vahetatud tagumise õõtshoova puksid "Energy Suspension ENS-3-3136R"
[+]Vahetatud tagumise stabikavarda puksid "Energy Suspension ENS-3-5161R"

[+]Kaardilugemise lamp korda teha - enamvähem, sai asendatud vahvate siniste ledidega :)
[+]Juhiukse avamise lingi leidmise tuluke vahetada - vahetatud
[+]Ukse avamise sangade alt plastik korda teha - kaetud pööratud nahaga, tulemus tunduvalt parem kui originaalis.
[+]Tagaluuk on imelikult pehme, tugevdada või vahetada - tugevdatud moment epoxiliniga.
[+]Dashpad pööratud nahaga katta - tehtud, vastav sissekanne päevikus
[+]Uurida kas peatoed on originaalid, T/A-l peaks olema 3-s suunas reguleeritavad - õiged peatoed on, 93-96 T/A-l on kolmes suunas reguleeritavad, tuleb selle aja omad muretseda.
[+]Muretseda salongi tagaosa laelambile klaas, praegu puudub - kohal ja paigaldatud
[+]Muretseda pagasiruumile kate, praegu puudub - kohal ja paigaldatud
[+]Turvavööde kinnitused peatugede küljes vahetada - kohal, turvavöö ei käigi enam vastu kaela vaid tuleb ilusti õla pealt nagu peab.
[+]Juhupoolse turvavöö kinnituse ümber olev plastik puudu, uurida mis saab sellega ette võtta - uued turvavööd paigaldatud, kuna idee beezi värvi autost tasapisi ära kaotada, siis sai paigaldatud musta värvi turvavööd, tulemus parem kui originaalidega.
[+]Tagaluugi ammordid vahetada - jee, tagaluuk seisab jälle üleval
[+]Katta kindalaeka sisekülg kas riide või pööratud nahaga - sisekülg kaetud 5mm borolooni ja pööratud nahaga, asjad ei kolise enam kindalaekas.
[+]Tagaluugi ülemises servas koliseb miski, üle vaadata - kolisejaks oli läbiolev luugi amortisaator, pärast vahetust kolin kadus
[+]Üks centercaps puudu, uurida kuskohast saab - tellitud TopPartsust, maksis 500.- !!!, enivei olemas.
[+]Ehitada käiguvaliku tuluke - sai paigaldatud 0,01W sinine led, valgus sai täpselt paras, et ei erenda silma, vanal autol saigi veits liiga hele paigaldatud. Igatahes on nyyd pimedas väga ilusti näha, kuskohas käiguvalits asetseb, GM-i originaallahendus sakib ja kõikides käigupositsioonides paistab natuke valgust läbi.
[+]Tagumise ratta laagrid vajavad vahetamist - vahetatud, samuti ka poolassid.
[+]Juhipoolne katalüsaator pläriseb, korda teha - remonditud
[+]Teha korda kindalaeka tuluke
[+]Juhipoolne uks kas ära vahetada või lasta klaasplastik ära parandada - plastik ära parandatud ja uks üle värvitud.
[+]Õlivahetus ja filtrid - tehtud
[+]Esikõlarid vahetada - korralikud infinity kõlarid
[+]Velgedele mutrikatted ja üks komplekt originaalmutreid muretseda - puuduvad mutrid vahetatud, kõikidel mutritel katted olemas
[+]Üks hüdrotõukur tiksub, vahetada - vahetatud
[+]Kõrvalistuja poolne külg üle vaadata ja parandada - renoveeritud - uus värv ja lakk
[+]Groundefektid paika reguleerida ning põhjaalused kinnitused remoda - tehtud, täitsa rahuldav tulemus
[+]Roolivõimu pumba laager ja simmerling vahetada - lisatud simmerlingi uuendavat õli, enam ei tilgu - ver2: simmerling vahetatud
[+]Klaasipuhastite mootor remontida, jäävad ülemisse asendisse - tagasipöörde vedru vahetatud
[+]Laeriie ära vahetada - nahatatud, samuti ka esipiilarid
[+]Maki nupud roolilt eemaldada - eemaldatud, avad kaetud pööratud nahaga
[+]Teha ise strutbar ja see paigaldada - keevitatud kokku sobivast torujupist ja paarist vinklist, sprayvärviga tuunitud - vast enam mootor tuppa ei jaluta i-bone puhul
[+]Ram-air box kinnitada kere külge, praegu tilbendab õhus - kinni
[+]Teha tagavaravõtmed ja puldid - uksevõti tehtud, süütevõti tellitud - süütevõti kohal, e-bayst toorik ja kohapeal valmis lastud teha

[*]Süüteküünlad vahetada - juhipoolsed tehtud, kõrvalistuja pool tegemata veel
[*]Küünlajuhtmed vahetada - tellitud - tulid valed juhtmed, V6 omad, uuesti tellimuses ab-st.
[*]Kõrvalistujapoolse esiratta pidurisupport vahetada/remontida - tellitud ab-st, orienteeruvalt 5-600 eeksi.
[*]Vahetada esimeste õõtshoobade puksid - olemas, paigaldamata "Energy Suspension ENS-3-3164R"
[*]Vahetada rooliotste tolmukatted - olemas, paigaldamata "Energy Suspension ENS-9-13101R"
[*]Vahetada mootori padjad - üks paigaldatud, teine paigaldamisel "Prothane Motion Control PTP-7-1908"

[-]Muretseda SLP box
[-]Tellida scanner
[-]Powerantenn vahetada
[-]Vahetada kõrvalistuja poolne suunatuli, klaas osaliselt killustunud ja hall.
[-]Teha suur hulk värviparandusi või värvida terve auto üle
[-]Lasta juhiistme nahk ja põhi ära parandada
[-]Keskkõlarid paigaldada, praegu tühi auk
[-]Paigaldada veel bituumenit, tuleks panna ka ukse sisse, kuna praegu panevad esikõlarid uksepolstri värisema, mis veidi tümpsurikkama muusika juures muutub päris häirivaks.
[-]Jahutusvedeliku taseme sensor vahetada, näitab koguaeg et low level
[-]Ram-air boxilt eemaldada miski maalitud rõvedus :D
[-]Uurida, kas pioneeri mp3 stereo eurosagedustel ka töötab
[-]Topsihoidikute põhjad muretseda
[-]Vahetada võimalikult palju tulukesi ledide vastu
[-]Tuhatoosile vaja uus kaas
[-]Tagaluugi tumenduskiles auk, paigaldada uus