www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud > Chevrolet Caprice Classic 1987


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (3) tagasi

 Chevrolet Caprice Classic 1987

 Omanik: Ajuvant

Esimene kuu 21.07.2005
Hetkel autos tehtud pisikorrastust.

*armatuurist likvideeritud naginad, vaja veel kkangile uut puksi.
*vahetatud armatuuris turritavad poldid viisakamade kruvide vastu
*paigaldatud stereo ja esijalgsed kõlarid (varjatult, kindalaekasse, kuna autos veel orig. AM makk. Kuidagi ei raatsi välja visata)
*tagaluuk korrastatud kahtepidi avatavaks, ostes käis vaid küljele lahti. (Vaja veel akna tugiraami keevitada)
*keskmine iste (ostes Soome puupink, oli kuidagi väga ebamääraselt kinnitatud), vahetatud ajutiselt vähe pehmema ja korralikumalt kinnitatud istme vastu(fiat uno :-), vedeles garaazis selline). Plaanis ikka paigaldada originaal, hetkel pole veel mõistliku hinnaga istet suutnud leida.
*lae polster korrastatud


*Lähiajal plaanis sillad üle käia ja pidurid korrastada+õlid vahetada.

*Kaugemas tulevikus kindlasti ka uus värv peale.
Update 10.05.2006
Peale omanikuvahetust:
Nagu mul juba kombeks on saanud Capricesid osta, ostsin ka selle auto aasta alguses jällegi hetkeemotsiooni ajel. Üllatuslikult auto täitsa isegi liikus, peamine puudus oli jube õlijanu ja kõverad pidurikettad.
Peale nädalast sõitmist vähenes õlijanu ootamatult "normaalseks". Vähemalt ei pea õlivahetusega vaevama end - pidevalt uus õli sees nagunii..
Kütust läheb praegu ca 20 kopikatega per 100km. Kui vanale Rochesterile kapoti all kinga anda, siis läheb ka ehk minek veidi paremaks.
Samuti hakkasid vahepeal tööle signaal ja makk ja kojameeste liikumine muutus ka kontrollitavaks.
Vahetatud said küünlad, küünlajuhtmed, pidurikettad, rattalaagrid, piduriklotsid. Seoses 1 mai saabumisega vahepeal said nokitud ka allesjäänud naelad kummidest välja.
Tagaluuk hakkas jälle ka kahtepidi avanema.
Suvi 01.10.2006
Kuskil kesksuvel, autoga manööverdades, ei tahtnud ta hästi tagurpidi liikuda.. Sundimise peale ta kärsahaisu saatel veidi end siiski liigutas. Ehk siis tundus kangesti et käigukastiga asjad ühel pool.... Kuna kuskile autot vedada ei raatsinud, sai otsustatud ise õuepeal kast alt võtta. Kõige hullemad kogu asja juures olid kinniroostetanud poldid - nende peale kulus enamus ajast.
Kui kast oli lahti võetud selgus et kettad olid sümboolsed ja kõrbenud oli ka kõik kenasti. Õli oli nagu tökat ja kastipõhjas magnetil rauahunnik. Kast sai kenasti uue sisu, uue õli sisse ja alla tagasi. Käigud käisid väga sujuvalt ja minek oli oluliselt etem kui varem. Auto sai ülevaatusel ära käia ja mõned päevad sõita kui ühel varahommikul maanteel oli tossupilv äkki järgi ja auto põhi, tagaots ja tagaolev paat treilal kaetud õliga... Turbiini ja kasti vahelt oli simmelingi minema löönud ja mahlad väljas. Kkast sai nüüd simmerlingile väikese modifikatsiooni klambri näol ja kohe on saabumas ka uus turbiin. Samuti läheb vahetusse õlipump - seda küll lihtsalt põhjusel et hambad oli üsna kulunud võllil ja parem oli käepärast. Niikaua kui kkast korrastub, sai vahetatud tagavedrud ja amordid- nende vahetamine on küll poisike võrreldes esimestega.. Mõlemad vanad amordid olid ka täitsa läbi omadega. Vahetusse lähevad ka esivedrud ja amordid - üks vana vedru oli ka pooleks.
Esivedru vahetamine koduste vahenditega õuepeal on küll üsna tüütu tegevus - jällegi peamiselt roostes või korralikult kinniolevate poltide pärast.