www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud > Dodge Nitro SXT 2007


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (12) tagasi

 Dodge Nitro SXT 2007

 Omanik: spiritualrob

Ostsin 2007' Dodge Nitro SXT 10.01.2017
Tere.

Sai leibkonna kasutusse soetatud soodne igapäevasõiduk universaalseks kasutuseks.
Auto on nelikvedune 2007' Dodge Nitro 2,8CRD diiselmootori ja aut. kastiga.
Masin, mis oli värskelt tulnud Prantsusmaalt, läbis AB's ostueelse kontrolli. Natuke sai veel hinda kangutatud ja käed löödud.
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Esmaregamine Eestis. 17.01.2017
Auto näitasin ette mäepealses. Kõik läks ladusalt.
Maksnud riigilõivu 192€, sain reg. nr.'d 643BTB
Prantsuse ülevaatus kehtib kuni nov. 2017

Kasutuse käigus ilmnes lisaks AB's leitule veel paar asja, mis häirivad:

*piduripedaal kuidagi vedel- õhk süsteemis?
*hallitusehais autos
*aeglaselt läheb soojaks- äkilisem termostaat panna?

Mootorikate oli puudu ja ühel tagatulel tükk väljas- need tellisin Tartu müüjalt kasutatuna. Kokku 120 €
tööd AB's valmis. 25.01.2017
Eile said tööd AB's valmis ja täna viis Tlns elav sugulane auto teipimisse.

AB's kõrvaldati järgmised vead/puudused:

vahetati:

*stab.varda puksid 2tk
*õlid:

.mootoris 7 liitrit(DEXOS 5W30)
.automaatkäigukastis 4,3 Qt. (ATF+4)
.vahekastis 1,2 Qt. (ATF+4)
.esisillas 1,2L (Spirax 80W90)
.õlifilter
.kütusefilter
.õhufilter
.aut.kasti filter


*2tk rattamutrid
*termostaat
*jahutusvedelik (roheline)
*AKU 70AH
*4tk naastrehvid 235/65R17 107T XL Toyo Observe
*esisilla puks 1tk
*tagumised õõtshoovad 2tk
*Rihmapinguti 1tk

*Salongis oli hallituse hais, selle vastu kasutati Hygiene 2 A/C aerosool 125ml
*töötunde kogunes 17,5 h ja kogu autoravi kokku summeerus 2067 €
carwrapping- Muhvi autost Batmobile'ks :) 26.01.2017
Täna õhtul läks auto wrappimisse, kus esmalt tehakse põhjalik värvi puhastus pigist jne. saastast, seejärel võetakse lahti ja kleebitakse auto kilega üle.

Töö teostaja on Contarelli OÜ.
nende FB leht ka:
https://www.facebook.com/MF-Autode-ilusalong-287228251431740/
värvipuhastus tehtud, veel täitsa punane läheb wrap'imiseks . luuk valma katuse katmine nina . ... .... ..... ...... ........ ......... .......... ............ ............. .............. valmis
Nitro carwraping valmis. 30.01.2017
Päriselus ei ole veel autot näinud kuna ise ei viibi hetkel Eestis, aga olen näinud tegija varem tehtud autosid, on olnud ilus töö.

Kas auto värvuse muutudes teipimise järgselt tuleb ka tehn. passis muudatus teha? Rootsis minuteada ei pea passis muudatust tegema, aga Eestis... :/
auto AB's tagasi 31.01.2017
Teipija viis täna auto AB'sse tagasi kuna kütusevoolik oli lahti tulnud ja lekkis kapotialuse diislit täis, ka olid aastatega rabedaks muutunud klaasipesu pihusti plastist otsad, mida ei õnnestunud tervelt kätte saada kui autot wraping'uks ettevalmistati. Need vead kõrvaldatakse, seejärel on soov paigaldada blokisoojendi, koos salongipistikuga soojapuhuri jaoks- kõikides autodes on see olnud, mugav vidin talvisel ajal. Seejärel tuleb teha korrosioonikaitse enne kui auto Rootsi tuleb ja sisse soolatakse :)
AB's. Ootab tegelemist.
Muljed paarisaja km läbimise järel. 21.02.2017
Autoga jõudsime täna Rootsi ja paaril viimasel päeval olen lõpuks ka ise mõnedsajad km'd läbinud selle Nitro'ga.

muljed:

*R4 diisel on ikka suht traktor- kohapeal tühikäigul lõksudes väriseb terve auto :) Samas sõites (ka maanteel) on täiesti OK ja tänu viiekäigulisele kastile ei lähe ka 130km/h peal pööre ulmeliselt kõrgeks.

*Külmalt käivitades tahab pikemalt starterit saada.

*sellise väikese, lühikese, kõrge, kandilise Kitse kohta on sõit üllatavalt vaikne, sujuv ja pehme.

*Termaki korrosioonikaitse kiht (hea töö tehti nagu ka kahe eelmise auto puhul, hind 230€) lõhnab ilmselt veel paar ndlt kuid eks kannatab ära.

*ruumi autos on kuidagi harjumatult vähe, aga eks kohaneme, kõik istmed peale juhiistme käivad alla, moodustades vajadusel tasapinnalise cargoruumi (naine alguses tahtis endale Mini, VW põrnikat või 1. seeria BMW' d :o )

*keeramisel kostub mingi kerge kolks ikka kuskilt eest, hoolimata väga paljudest vahetatud osadest.

Eks kasutuse käigus ilmnevad võimalikud puudused/vead saab kõrvaldatud kui järgmisel korral sellega Eestis oleme.

Tuleval öösel lubas siin -12C* õhutempi, siis saab kohe ka katsetada defa blokisoojendit koos salongipuhuriga (koos paigaldusega maksis ca 250€, puhur oli varasemast endal olemas)

Pedekuningriigis moslemimaal Svenssonite maal lumi
ESP/BAS ja traction control tuled põlevad 28.02.2017
Tänasest alates viskab igal käivitusel põlema ESP/BAS ja traction control tuled ja käivitamise järel need ei kustu, traction controli tuli kustub kui ESP nuppu näppida, ESP/BAS tuli jääb põlema :/
Netist otsides on paljudel Nitrodel sama jura (ka uuematel) ja vea põhjustajatena pakuti clock spring'i ja tagaratastes olevate pistikute halba kontakti, ka piduripedaali all olevat lülitit.

Endiselt häirib kolks auto eesotsas, mis kostub kui sõidu ajal rooli paremale keerata, muidu seda heli ei ole.


Eks lähen sellega varsti Eesti siis saab ehk korda.

Kaugtuled ei tööta :/ vigade list 21.03.2017
Kuna oleme vaid asulas sõitnud siis olime kehvavõitu valgustugevuse ajanud tuledele kogunenud soola ja mustuse süüks ent nüüd õhtul toidupoodi sõites, avastasin pimedas metsavahel, et tulede ümberlülituskangi liigutades vilgatavad kaugtuled vaid korraks, dashis süttib sinine märgutuli kuid tegelikkuses põlevad ainult pooltuled, sama toimub tagasi pooltele lülitades, et korraks vilgatavad kaugtuled, ja sinine märgutuli kustub. Tundub lüliti viga olema?

Seniseks ilmnenud vigade/puuduste to do list (need, mis lahenduse saanud, märgin järele +

*keeramisel kostub eest kolks + (lahenes mõlema mootoripadja vahetuse läbi)
*kaugtuled ei toimi + (korrastatud)
*vahel tahab pikemalt starterit saada- uurida põhjus +(vahetati eelsüüteküünlad ning aastavanune aku asendati uuega kuna selgus, et eelmine oli bensukale mõeldud aku e. käivitusvool ei olnud piisav).
*sisepeegel logiseb + (kinni keeratud)
*paar tüüblit lisada mootorikatte mürasummutusmatile +
*sain paar päeva tagasi rehvinaastu täkke tuuleklaasi E4 peal- parandada enne kui hargnema hakkab. + puuritud ja vaigutatud
*käivitamise järel süttivad ESP/BAS tuli ja veojõukontrolli tuli- süüdlane leida ja karistada (süüdlaseks rooliasendiandur või pistik), tegemata kuna ei mõjuta midagi peale märgutule/ega ole kuidagi tuntav
*olemasolevad suverehvid alla sokutada või osta 20'' originaal veljed ja sobivas mõõdus suverehvid + olemasolevad 17'' suvekad all
*veljed mustaks värvida
*mnt. ametis vormistada värvuse muutus
*tagumine numbrialus paremini kinnitada- koliseb kui luuki sulgeda + (kinnitatud)

rohkem hetkel häirivaid vigu/puudusi vist õnneks ei leidu.

Mootorituli süttis ja jõud kadus. 14.05.2017
Läksime perega ainsal vabal (püha)päeval teiselepoole Sthlm'i Vårberg'i kaubikut ostma. Enne kohalejõudmist süttis mootorituli, eeldasin, et hooldusvälp kätte jõudnud vmt. (kuigi veel ei peaks)

Tagasi koju sõitsin mina kaubikuga ja naine Nitro'ga, enne kodu helistab naine, et autol jõud kadunud. Kuna oli juba päris kodu ligi siis venitas koduni ära. Sai auto lähedalasuvasse service'sse viidud, kus diagnost näitas turbo viga.

Murelikul ilmel vaatasin interneedusest, et ka kasutatud turbod sellele autole maksid ca 9500 sek + saatmine

Õnneks selgus siiski, et katki oli hoopis air flow voolik (õhupuhasti ja turbo vahel), see telliti uus Saksamaalt ning probleem sellega lahenes. Osa ja töö kokku summeerus veidi alla 1800 SEK'i.
Sellest jamast on kuu möödas juba ja kõik toimib kenasti :)

Ahjaa, Nitro on soovijale saadaval kuna naine tahab uut Mini ja minul on vaja 3500kg haagise sikutusvõimega masinat.

süüdlane
remo ja parendused 15.01.2019
Autol on aegajalt mootorituli süttinud (seda just järsema kiirenduse järgselt) ja vahel on sellega kaasnenud ka jõu kadu. Samas paar tundi hiljem on tuli taas kustunud ja jõud tagasi tulnud. Kuna nüüd olen rohkem Eestis olnud ja talvel seda Nitrot kasutanud haagisel kümblustünni sikutamiseks siis rohkemal sõidul hakkas nimetatud viga häirima ja sai auto AB'sse jäetud kontrolliks. AB's kirjutati soft üle ja nüüd 10 päeva hiljem (olen igapäevaselt sõitnud) on kõik korras, e. paistab, et viga leidis lahenduse :)
Samuti sai mõni ndl tagasi paigaldatud tutikas aku, eelsüüteküünlad, uus kärukonksu pistik ja muud nipet-näpet värki.

Alguses ma sellest Nitrost väga vaimustuses ei olnud ja auto vedeles enamasti Viimsis jõude ning leidis vahel vähest kasutust kui Eestis olime.
Nüüd aga tuleb tõdeda, et auto on tubli olnud ja väga hea lumistes oludes haagise sikutamiseks. Käivitub tõrgeteta ka -20C* õhutemperatuuris ning kuna kümblustünni tellitakse maakohtadesse siis ronib päris hästi ka lumes (isegi haagisega)
Kes soovib mõnuleda hot tub'is enda valitud paigas, kirjutab:
kaubikuveod@gmail.com
vt lisaks siit:

https://www.facebook.com/haagiselkymblustynnirent/
tubli vedur ja talveauto kümblustünn rendiks
Nitro müüdud. 13.12.2019
Täna, 13. reede puhul ostsid Loksa kohalikud inimesed minu auto ära ja tundsid ostu üle rõõmu. Loodetavasti jätkub heameelt Nitro'ga sõidust veel kauaks :)