www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud > Cadillac Escalade 2007


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (15) tagasi

 Cadillac Escalade 2007

 Omanik: spiritualrob

Nüüdsest Käkiläkk Eskalaatori täieõiguslik omanik 06.04.2015
Tere.

Sai hiljuti otsitud mobile.ee vahendusel Saksamaalt kuid foorumikaaslase vihje peale vaadatud uuesti ka Eestis müüdavaid autosid ning leitudki sobiv 2007' Escalade Tallinnast.

Auto leidmise järel suhtlesin müüjaga, tegin põhjaliku taustinfo kontrolli (täiesti puhas), seejärel käis müüja autot minu soovil AB's kontrollimas, kus leiti kergemaid vigu (enamuses hooldus, esisillas mõningad jolkarad vahetada)ning auto jäi AB'sse ootama minu jõudmist kallile kodumaale.

Täna siis siva otse laevalt AB'sse tehn. passi järele ja kiire pilguheit autole (polnud ju ise veel näinudki seda), siis sai mööda Tallinna Swed kontoreid sulli (müüja soovis kogu raha sulas saada) taga aetud- selgub, et sulatehingud peab ette broneerima (tänu sellele, et sulatehingut ette ei bronninud, läks teenustasu 118 €- röövlikari, ma ütlen) kui on soov teatud summast suuremat summat välja võtta. Seejärel läks õnneks ARK'is kõik ladusalt ning auto on nüüdseks minu nimel ja Eesti kodus.

Esmased muljed:

Mugav, suur, mõnus, natuke edev vist ka (õhtul siin Loksal käisin kohalikus poes mõdu järel siis teeääres uitav sibul karjus vaimustusest bljääd, bljääd, bljääd ja vehkis tunnustavalt käpakäega :D ), tänu 6 käigulisele kastile mõmistab iga kiiruse puhul max 1500 rpm peal :) Kickdown'i tehes mingi püss ei ole kuid selliselt kolakalt seda ei ootakski, trucki kohta siiski väga nobe. Kohalt minnes (eriti keeramise pealt) veidigi peale astudes tahab esirattaid tühja kraapsata :)
Kuna varasem kogemus gaasiautoga puudub (sellel konkreetsel Escalade'l on LPG seade peal) siis sai igaksjuhuks 60L bensu sisse kallatud- ei julgenud end esmalt asjaga kurssi viimata ise seda LPG'd tankima hakata (ega viitsinud LPG tanklat otsida). Homme käin Rakveres siis sealses Olerex teenindusjaamas kutsun teenindaja appi Lollile näitama kuidas LPG tankimise protsess täpselt välja näeb- ega seal keerulist midagi ei ole, rõhu all tankimine on vast ainus erinevus tavaliselst tankimisest, mingi adapter tuleb vist ka külge kruttida enne tankimist.
300 C'ga võrreldes, on Escalade puhul 100km/h kõva tuule vihin kuulda, ilmselt tuleneb see suurtest küljepeeglitest. Allolevad 24 tollised sibula/tšurka veljed pildilt vaadates ei meeldinud üldse ja naine kõrvalt kraaksatas ka kohe, et katastrofaalsed sibula veljed kuid reaalis on suht ok- sõita nendega Eestis on muidugi üsna ebamugav (peaaegu Trans Am'i tunne tuleb peale). Kuna rehvid on suht juustud siis uurin, kas uusi ostes saaks grammivõrra kõrgema profiiliga rehvid alla panna- hetkel all 305/35R24, püüaks asemele sokutada 305/40R24. Alul mõtlesin need veljed kohe välja vahetada originaal 22'' vastu kuid nüüd otsustasin seda mitte teha enne kui keegi ilmutab huvi praeguste velgede ostmise vastu.

Auto on olnud Eestis arvel vähem kui kuu aega- masin on tulnud Monacost ja on seetõttu sooladest räsimata. Väljast silmatorkavaid vigu ei leidnud, va. lähemal vaatelemisel teatud nurga alt 2 väikest lauget mõlki juhipoolse tag. küljeakna all. Peab molk.ee'sse näitama minema, velgedel on mõned äärekivi vigastused näha, kärukonksu kohe silma ei hakanud, vaatan põhjalikumalt ja kui seda ei ole siis Rootsis on põlenud Eskalaator just legoks müüa- ehk saab selle küljest. Lisan mõned viletsad moblaga tehtud pildid. Mingipäev kui viitsin auto puhtaks teha siis teen kaameraga paremad fotod.
vahetult peale AB'st lahkumist vahepeatus Jõelähtmel Eesti kodus eest 6,2 Vortec 105 000km hooldus Monacos kontrollitud ls 117 000km Monaco päritolule viitavad kleepsud (eemaldada) acces casino
Teine päev Escalade sangas 07.04.2015
Tere.

Aeg auto hoolduseks ja remoks AB\'s on tuleva esmasba (osad on teel), seni püüan seda autot ohtralt kasutada, et võimalikud vead välja tuleksid. Täna sai Eskalaatoriga jälle ca 150km maha sõidetud. Rakveres äiapapale demodes korraks veidi korralikumalt peale astudes virutas ca mõneks minutiks põlema mootoritule kuigi näitab \"OIL LIFE REMAINING 29%) veidi hiljem tuli jälle kustus. Mitmel korral vilgutas \"STABILI TRAK OFF\" kirja ja vist ka korraks \"SERVICE TRACTION CONTROL SYSTEM\" - kohalt minnes tahab vägisi esirattad ringi tõmmata ka asfaltil kuigi vaevalt inglivarbaga gaasi puudutasin :) vblla miskine kala selle traction control\'iga siis on ikka?

Kuna ei ole varem gaasiautot tankinud ja Rakveres hiljuti loodud Olerex\'i moodne jaam olemas, kus ka LPG müügil siis pakkusin välja, et keegi pädev personali hulgast näitaks kuidas gaasi tankimine käib. Minu üllatuseks ei ole Olerex sellise võimaluse peale mõelnud ja jäi just ilma võimalusest müüa 100L paagitäis LPG gaasi. Roosaks värvitud juustega tibinad letitagant tõdesid vaid, et neil ei ole aimugi kuidas see käib ja, et mis rõhu all tankimine jne. :)
Eks tangin siis homme Tlns ja see andiski hea võimaluse proovida ka bensu pealt sõita- ümberlülitust gaasilt bensule ei märkaks kui gaasi näidik, gaasi lõppedes ei piiksus seni kuni nupuvajutusega kinnitasin nõusolekut bensiinipealt sõitmiseks. Resetisin AVG kulu ära ja 50km Rakverest Loksale 100km/h näitas keskmiseks 12,5L/100km, pole paha. Harjumatu on, et sellel Escaladel ei ole xenon tulesid- ju see oli siis 2007\' veel option. Üldine mulje senise põhjal positiivne.
Kolmas päev Escalade omanikuna 08.04.2015
Täna maha vuratud 240km.
Eilsed hoiatusteated ei ole täna ennast enam ilmutanud.
Sõitsin peale gaasi otsa saamist ca 130km bensu pealt, keskmine kulu maanteel 12,5L/100km, peale tundi aega Tallinnas tiirutamist oli AVG kulu tõusnud 15,1L/100km, mis pole üldse paha tulemus, arvestades auto kaalu ja mootori kubatuuri.

Siis tankisin sõbraliku ja abivalmis töötaja näpunäidete kohaselt Viimsi Olerex'ist LPG'd (97 liitrit maksis 52€) ning seejärel bensult gaasile ümberlülitades suri mootor välja...ja nii 3x järjest, sõitsin siis bensu jõul ca paarsada meetrit eemale kohvitama ning siis ca paarikümne min pärast proovisin uuesti ning siis jäi gaasi pealt ilusti käima. Umbes samal ajal süttis mootorituli ja jäigi põlema- eks diagnost näitab. Tühikäigupöörded on ka vist liiga madalad (500-600rpm).

Sai veel käidud gaznet'is gaasiseadet kontrollimas. Seade on paigaldatud aasta tagasi Monaco's. Gaznetis selgus, et tegemist on heas korras, korraliku seadmega, millel klapiõlitussüsteem jne. Veidi muudeti mingeid parameetreid, et mootori töö oleks ühtlasem. Öeldi ka gaasiseadme tootjanimi kuid mul ei meenu see. Trip'i reset'isin ära, et näha kui palju 52€ eest gaasiga sõita saab. Kohalt minnes käib juhipoolses kardaanis naks- ilmselt rattalaager süüdi.

Auto viin 10. apr. AB'sse, kus seda esmasp. (13. apr.) korrastama hakatakse.

Varasema ostueelse kontrolli käigus AB's leiti järgmised vead:

*esimene parem pooltelje simmer lekib õli
*vasak esiamort on läbi
*mootori otsatihend lekib õli(kergelt)
*esisilla kõik sarniirid läbi(päris suured lõtkud)
*tagapidurid vilistavad(viletsad klotsid vast)
*kõik õlid normis, kuid vajavad vahetus(mustad)
*rehvid siledad (väga hullud tegelikult veel ei olegi, ainult välimised servad on kulunud) kuid vahetan siiski ära vist.
*summuti viimane pütt puudu ja keskmine vahetatud mingi B-osa vastu
*rihma juurest ka hääl, kuid vast ainult mõni rullik(rihmad silmaga
vaadates ok)

Lisaks olen ise nüüd kolme viimase päeva jooksul autoga palju sõites avastanud järgmised võimalikud vead:


*Mootorituli põles üleeile mõned minutid ja siis kustus, eile süttis
uuesti ja jäigi põlema (see toimus siis kui gaas sai otsa ja mootor
hakkas bensu peallt tööle e. see ilmselt siis põhjus- näitab OIL LIFE
REMAINING 27%
*üleeile viskas teadet: STABILITRAK OFF ja tilistas kella iga 10 sek
tagant- eile oli kuss

*üleeile viskas korraks teadet: SERVICE TRACTION CONTROL SYSTEM, eile
oli kuss, samas tahab esirattad tühja kraapsata kohaltminekul, isegi
õrnemalt gaasi vajutades- veojõukontrolli viga või ongi nii äkiline?
:)

*kohaltminnes käib juhipoolses esikardaanis vaikne naks, väga sujuvalt
minnes seda heli ei ole.


Hetkel jätan nimetatud vigadest tegemata mootori otsatihendi vahetuse (kuna leke on minimaalne ja töö jälle mahukas) ja summuti vahetuse kuna hääl on väga mõnus ja edasi käib masin vingelt, seega vahetust ei vaja. Muud vead saavad aga kõrvaldatud. Samuti ostan uued rehvid. Hetkel on all 305/35R24 kuid nende asemele panen tõenäoliselt 315/35R24 kuna need on 7mm kõrgema profiiliga.
Ilmselt juulis lähen selle autoga Rootsi, siis panen 24'' negruvelgede kuulutuse üles ning müügi korral ostan 22'' originaal Escalaatori veljed asemele.




auto AB'st tagasi :) 14.04.2015
Sai 10. apr. Escalade viidud AB'sse, kus seda eile tegema hakati ning täna tööd auto juures valmis said.

Vahetati:

esiamordid
esisilla simmer
sarniirid
ülemised õõtsad
kiilrihm ja pinguti
õlid/filtrid mootoris, sildades, käigukastis
rehvid 4tk 305/35R24 ZEON XST 112V
tag. piduriklotsid (ceramic)

teostati diagnost,
sillaregull

Mootoriõli 5W30 DEXOS. Sillaõli 75W90(SuperS). Automaatkasti läks DEXRON VI õli.
Hetkeline läbisõit 118 229 km

Veel teha:
*põhja korrosioonikaitse- auto on ilma ühegi roostetäpita.
*tag. luuk ei avane puldist- seest nupust avaneb ja kui käepidet puudutada siis avaneb ka
*Veokonksu olemasolu- uurida! Kui puudub siis hankida.
*osta pagassi kummist põhjamatt ( kui vaja määrivaid asju vedada)
*xenon tuled halode asemele? (võibolla)
*juhipoolselt tag. tiivalt eemaldada väike lauge mõlk

Eelmise gaasitankimisega läks selliselt, et 97 liitrit gaasi maksis 52€ ning sellega sai sõita 400km, täna tankisin uuesti nii bensu (igaksjuhuks) kui gaasi. Ökopill :)
tangi gaasi... AB'st- pestud ja kammitud :) uued rehvid 305/35R24  COOPER  ZEON XST 112V kohvipausil- tasuta kohv Viimsi Olerexist :P uued esiamordid
rattalaager, gaasiseade. 21.04.2015
Kuna aegajalt viskas veateateid:

SERVICE STABILITRAK
ja
SERVICE TRACTION CONTROL
ning järsemalt kohaltminnes käis juhipoolses rattalaagris \"naks\" siis sai auto eile uuesti tagasi AB\'sse viidud.
Täna teatati, et auto on valmis ja homme lähen järele.

PS. luugi avanemise kohta puldist selgus, et Escaladel tuleb nii luugi kui vaid klaasosa avamiseks puldil nuppe vajutada ja hoida, erinevalt Chrysler\'ist, millel tuleb pagassiluugi avamiseks vajutatda puldi nuppu 2x

Homme viin auto Gaznet\'isse gaasiseadme diagnosti, kus pannakse arvuti külge ja sõidetakse ringi.
Viga on selline, et gaasi koguse vähenedes, mingil ajahetkel süttib mootorituli, põhjuseks gaasi rõhu langus paagis. Arvati, et tõstavad reduktorirõhku vms.
Eks näis.
loodetavasti enam veateated ei loobi
Gaasiseadme hooldus. 22.04.2015
Kuna gaasi koguse lõppedes süttis mootorituli (põhjuseks gaasi rõhu vähenemine) siis tõsteti reduktori rõhku. Ühtlasi tehti gaasiseadmele hooldus.
Auto AB's hoiul :) 24.04.2015
Kuna on plaan uuesti Eesti tulla veidi enne Jaanipäeva ja teadupärast muutuvad siis autokohad laevadel defitsiitseks (rääkimata piletite kosmilistest hindadest) sai jäetud Eskalaator Eestisse nn. ootele (Karoli lahkel loal sai auto koha AB parklas).
Ühtlasi tegeletakse vigade lahendamisega, mis ei kadunud rattalaagri vahetuse käigus- viskab ikka teadet: SERVICE STABILITRAK ja SERVICE TRACTION CONTROL. Kui järsemalt kohalt minema vajutada siis kostub juhipoolt, eest "naks"

Kuna ei suutnud autost leida ka veokonksu ja nüüd eelmine omanik teatas, et seda ei olegi siis saab ka see soetatud.

Tänud Karol'ile ja AB'le.
Säästupillid- gaasikas ja diisel :) õhtuse lainetuse jõllitamine Salmistul
mootoripadi, veokonks, xenonid 06.06.2015
Jõudsin täna öösel Paldiski kaudu Eesti, üks sõber oli minu palvel varasemalt liigutanud Escalade AB'st ootele kindlasse kohta Tlns, kust selle laup. öösel kätte sain ja sinna samasse sain jätta ka puksiirauto, millega Rootsist Eesti tulin.

Vahepeal oli AB's selgunud mõistatusliku naksu kostumine auto eestotsast, kohaltminemisel- süüdlaseks osutus mootoripadi, mis sai vahetatud ja sellega "naks" kadus, ka ei ole enam vilgutanud veateateid "SERVICE STABILITRAK" ja "SERVICE TRACTION CONTROL", kas seda mõjutas mootoripadja vahetus, ei oska öelda.
Kuna ilmusin ootamatult Eesti ja autot vajasin siis ei jõutud veel veokonksuga tegeleda- auto läheb AB'sse uuesti 26.6, siis paigaldatakse veokonks ja vajadusel ka konksu pistik, lisaks kaalun xenon tulede paigaldamist halode asemele kuna üks pirn põles just läbi ja halode pooltuled tundusid lahjakesed. Võibolla paigaldada lihtsalt mingid paremad, hea valgustugevusega pirnid, eks näis...

Seejärel läheb auto 29.6 Gaznet'isse gaasiseadme eemaldamiseks (seadme müügikuulutus usaraud.ee's ja tqhq.ee's)ja 30.6 Termak'isse põhja korrosioonikaitse saamiseks. et seniks jalameheks ei jääks siis laenab sõber mulle seniks enda 98' Chevy Express G10 Geneva van'i :)
Automaatpesulas kahjustatud sõiduk-õigused ja võimalused? 12.06.2015
Muidu käin alati käsipesulas või pesen oma autosid ise kuid täna sai erandkorras ajapuuduse tõttu külastatud automaatpesulat (talvisel ajal Rootsis olen käinud aegajalt 300C pesemas Statoili automaatpesulas) Laki tn. Olerex'is- tulemuseks; auto sama must kui enne ja velg kahest kohast vigastatud :(

Noor poiss oli leti taga, kellega enne pesu ostmist konsulteerisin- viitasin aknast auto peale ja küsisin, kas Escalade mahub teie pesulasse. Poiss vastas, et vabalt mahub, meil käivad siin 2,8m kõrgused kaubikud. Küsisin veel, et kui valida harjapesu, kas siis katusereelingud on segav asjaolu, poiss vastas, et jah need tuleks harjapesu korral eemaldada. Sai otsustatud siis, et männiõie tolm ja linnusitt õnnestub ka survepesuga (harjadeta pesu) minema hurjutada.

Pesulasse sissesõidul oli kõik nagu ikka, vastavalt tulukeste juhendamisele sai auto paika aetud ja seisatud. Kui pesula "raam", mis auto kohalt korduvalt "üle sõidab" erinevate keemiate jne. pealekandmiseks/mahaloputamiseks hakkas auto ninale lähenema siis silmaga hinnates näis, et peeglid sellest kohe kindlasti läbi ei mahu ning kiire nupuvajutus klappis küljepeeglid kokku kuid peegliteni see "raam" ei jõudnudki... olles ca 20cm auto ninast edasi liikunud käis mingi mütsatus ja oli tunda, et see kolakas lükkas natuke autot, seejärel katkes pesuprogramm ja läksin vaatama, mis juhtus- kohe seal aurus mingied vigastusi ei näinud. Samal ajal lippas kohale ka letitaga töötav tüdruk. Kirjeldasin olukorda ja siis neiu arvas, et su auto on liiga lai, ehk ei saa siin pesta ja me maksame pesuteenuse raha tagasi. Pakkus veel, et keemia, mille masin oli juba kapotile piserdanud, mahaloputamiseks ta toob mulle paar ämbritäit vett. Seni kuni piiga loputusvee järel käis, avastasin, et juhipoolne esivelg on korralikult vigastatud kahest kohast- ca 7cm pikkused värvikahjustused, halja metallini välja, nagu oleks terava noaga üritatud värvi velje kandilt maha lõigata. krdikrt :S

Küsisin tüdrukult, et mis nüüd edasi saab, siis teatas, et pesula on eraldiseisev firma, helistas kuhugi ja küsis, kas võib kliendile, kes tahab pesulas vigastatud veljest rääkida, helistatava numbri anda kuid tel. teisesotsas olnud soovitas olerexi kodulehel oleval üldinfo mailil kirjutada pretensioonikiri.

Teenindaja-tüdruk siis ütles minule, et jah, sa võid pretensiooni esitada kuid midagi ei kompenseerita kuna pesulapiletil leiduv hiiresita suurune tekst vabastavat neid vastutusest täielikult kuna seal kõik mõõdud nimetatud. Poiss leti taga ütles ka, et ma ütlesin ju mõõdud (tegelikult nimetas vaid kõrgust max 2,8m)

Mida teha edasi? Kas on lootust mingit kompensatsiooni saada ja kus lasta velje värviparandus teha, et tulemus jääks ok ja ajakulu oleks mõistlik- olen väikese pojaga kahekesi seekord Eestit külastamas ja Escalade on meie ainus liiklusvahend. Pask olukord igaljuhul.
kahjustus veljel teinegi kahjustus veljel haigetsaanud velg sama tolmune kui varem Olerexi automaatse veljekriipimismasina töötulemus Olerexi pesulas rikutud velg
Velje värviparandused, korrosioonikaitse ja gaasiseadme eemaldamine 03.07.2015
Vahepeal on saanud tehtud järgmised asjad:

*gaasiseade eemaldatud ja müüdud usaraud.ee kaudu Võru mehele 695€ eest (seade läheb peale 2000 a. 5,9L Durangole)

*tehtud põhjalik korrosioonikaitse Termak'is- summeerus 230€ (natuke on auto ära mögistatud ka sealt, kust pole vaja kuid need kohad saab puhtaks ja üldiselt on põhjust rahul olla nagu ka nende poolt tehtud varasemate töödega.

*tehtud lokaalsed värviparandused ühele veljele, mille Olerex Laki tn. automaatpesula parbaarselt ära vägistas. Tööga võib väga rahule jääda- isegi lähedalt jõllitades ei suuda tuvastada, kus on parandatud kohad. Algselt oli kokkulepitud summa 50-70€ kuid õhtul teatas värvija, et 90€ tuleks maksta kuna ta oli teisigi täkkeid parandanud- töö kvaliteedi ja hinnaga olen rahul. Lisaks läks 80€ inimesele, kes velje teises asukohas Tallinnas samal õhtul värvija käest vastu võttis ja autole alla kruttis, et säästa mind õhtusel ajal Tallinna sõidust.

26.6 kuni 1.7. oli minu kasutuses sõbra ja siinse kasutaja Chevy Van. Suurimad tänud, Alar :)


6.7. läheb auto AB'sse, kus paigaldatatakse teisaldatav kärukonks. Vahetatakse esitulede pirnid (üks põles läbi) või paigaldatakse xenonid. Peale gaaiseadme eemaldamist bensult käies on soojalt käies tühikäik natuke ebapuhas- seda palun ka vaadata. ûks kroomliistu tüübel on plehku pannud, see asendada
peeglite kokkuklappimisel, juhipoolne peegel ei lähe lõpuni- kontrollida/vajadusel parandada.
põhi korrosiooni eest kaitstud :) tubli asendusauto
veokonks, pirnid, küünlad 06.07.2015
Naine viis hommikul lennukile minnes auto AB'sse ära ja sain veel samal õhtul ise autole järele minna.

Tehti:

*paigaldati kärukonks ja konksu pistik koos kõige juurdekuuluvaga
*vahetati esitulede pirnid vängemate (+50% valgustugevusega) vastu (nüüd valgustavad hästi)
*vahetati süüteküünlad (Iridium)- peale gaasiseadme eemaldamist soojalt tühikäik puterdas veidi, nüüd on hea.

Summeerus: 431€

Keskmine kütusekulu peale gaasiseadme eemaldamist on: 13,7L/100km (30% linn, 70% maantee)
äkilisemad pirnid sees
konksu pesa kate/tagastange keskmine osa. 08.07.2015
Ka Cadillaci koostekvaliteet pole suurem asi :)
Tagastange keskmine osa, mis katab kärukonksu pesa ja pistikut, on üsna napakalt kinnitatud. Ülalt servast hoiavad seda vaid pisikesed hambakesed, mis stange kroomliistu all asetsevates pesades peaksid katet kinni hoidma, alt servast tuleb konksu kate kahe poldiga kinni kruttida. Korrektselt see kate seal ei püsi ja AB's pandi silikooni vahele, et kate normaalselt püsiks :)

Kas keegi on enda Escaladel mingi parema lahenduse (mingi tugev magnet vmt.) tekitanud nn. kiirkinnituse näol, puhkudeks kui on tihedalt haagist vedada tarvis kuid püsivalt konksuga sõita ei taha/tohi.

Andke nõu.

konksu kate silikoni junnid, mis hoidsid kaant paigal asisemat kinnitust tarvis, tugev magnet vmt. konksu pesa, katteta
Escalade vedurina 13.07.2015
Sai hiljuti paigaldatud veokonks autole ning täna autoga Eesti kodusse veetud 1600 liitrine haagisele ehitatud kümblustünn. Treileri sikutamise rezhiim oli liiast, venitas käiguvahetusega jne. Eks see ole möeldud ikka isasema treileri sikutamiseks. Minu tünn kaalub tühjalt 383kg, mida auto isegi ei tundnud, et midagi sabas oleks :)
E. Escalade oli tubli vedurina.
konks ja pistik veokonks haagis sabas tünn Eesti kodus
Rootsis arvel. 22.09.2015
Hiljuti sai eemaldatud esiuste klaaside tumenduskiled, alla kruvitud talverattad (lubatud mõõt) ja auto ettenäidatud Rootsis regamise kõlblikkuse väljaselgitamise eesmärgil.

Kuna Termakis oldi põhjalikult roostekaitset mögistatud siis ei leitud siin ursprungskontrollis raami vin numbrit- Nõutute taatide juuresolekul googeldades ma ka seda ei leidnud, AB's ei teatud ka raami vin nr. asukohta, seejärel helistasin Exclusive Cars'i, kus esimesena tel. otsas olnu oskas kohe öelda numbri asukoha. Noh, nad peamiselt Escalade' dega tegelevadki.
Täna jõudsid postiga kohale Rootsi reg. nr.'d, ette sai tellitud lühike ja taha pikk EU nr. Nüüd saab selle suure, rõveda numbrialuse autol eest ära võtta :)
Uued reg. nr.'d Tumenduskiledeta ja talveratastega Terviku rikkumine Ilusa formaadiga numbrimärk ilma rõveda numbrialuseta taga on tavamõõdus numbrimärk
Escalade müüdud. 16.10.2015
Auto sai Rootsis müügis olla 8 päeva kui võttis ühendust 68 aastane rootslanna, kellel väidetavalt mitmeid Cadillace olnud kuid Escalade'i ei olnud veel olnud ja nüüd järgmisena soovis Escalade'i omada.

Auto müüdud prouale Stockholm'i 15.okt. 2015
Olen müügiga väga rahul :P $$$ ja ostja on ka õnnelik :)
Escalade müüdud