www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud > Dodge Coronet 440 1968


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (52) tagasi

 Dodge Coronet 440 1968

 Omanik: exxen

Kastivahetus. 05.08.2023
Möödus kolm nädalat, autosse pakitud varuosad ja vahetuskast, sai hakata auto poole teele asuma, ilmad ei soosinud remonti ja kuna antud kohas katusealuseid remondikohti pole, pidi ootama sobivat ja kuiva päeva täpselt, nagu viimanegi kord.
Õnneks ei pidanud mitut päeva ootama ja remont sai samas kohas ette võetud, kus mõned aastad tagasi, keset sissesõiduteed.
Masin üles tõstetud, hakkasin vaikselt polte keerama.
Tuju polnud ja seekord võttis kõik palju kauem aega samuti.
Huviga ootasin, et näha, kumb siis katki on, kast või turbiin.
Selgus lõpuks, et kasti õlipump, hambad maha kulunud, mis turbiiniga haakuvad.
Teine kast alla ja sama turbiin, oli plaan….ei õnnestunud, millegipärast ei saanud turbiini kastile otsa korralikult.
Nõme lugu, sest sellega oli juba masin hoopis teistsuhune, 3000 stall, samade pöörete juures ka mootoril maksimum vääne, 1000 pööret lisaks ja ka maksimum hobujõud, dyno järgi.
Pidin leppima teise turbiiniga, mis on stock.
Auto kokku ja proovisõidule, nägu läks mossi kohe, kuna erksast masinast on saanud poeskäimissõiduk, selle turbiiniga.
Mis teha, small blockile on keeruline saada hetkel järelturuturbiine millegipärast.
Mingisugune kolks veel on samuti, kui tagurpidikäigu sisse lülitan, seda aga hetkel ei hakka uurima, põgusalt vaadates tundus kõik kinni ja paigal olevat.
Kuna kast on suht tundmatu, paar nädalat mul kunahi all olnud, võib seal ka mingi kotermann olla.
Kickdowni peab järgi andma ja siis võib juba taas sõitma minna.
Et siis nii seekord.
2019 juuli 2023 august Ajaluhu kordub