www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud >


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (7) tagasi

 

 Omanik:

Esimesed 2 kuud 28.09.2012
Masin liigub mõnusalt ringi aga üllatuseks tuli välja. Olen rahul, kuna masin vastab minu ootsutele 110%:
1. Masin on väga mugav;
2. 6 kohta sedaanil;
3. Pommikindel mootor,
4. Suur pagašnik jne.

Vaja oleks teha järgmised tööd:
1. Mootori diagnostika vaheadapter;
2. Elektriakende tagumise istme nupud ei tööta;
3. Esirataste juures veermiku nurgad roostetavad.

Tegin augusti alguses esimese reisi ka Soome, kus sa läbitud ca 600 km. Soome kiirteel 120km/h liikudes käitus masin mõnusalt. Kiirendus 3,8L V6 mootori kohta on päris hea, sest reisisime kolmekesi koos pagasiga.
Esimesed 6 kuud 07.03.2013
See aeg on olnud üllatuste rohke:
1. Süüteküünalid vahetades tuli välja, et neid pole pikalt vahetatud.
2. Vahetasin välja EGR klapi, kuna isegi sooja mootoriga oli bensiini lebra üleval.
3. Detsembris 2012 sai välja vahetatud esisilla rattalaagrid.
4. Lõpuks tegin korraliku esisilla piduri supportite remondi ja nüüd ei jää enam pidurid peale.

Masin liigub iga remondi järel järjest paremini. Lahe on see, et auto aju arvutab ise välja õlivahetuse, mis on päris haruldane 1994 aasta masina kohta.
Ma ise ekspluateerin enda Buicki igapäevaselt. Vahel pean istuma euroopa või aasia autode rooli ning sõidu mõnu jääb saamata, kuna juba mootorid inisevad jubedalt. Ega võrri ei võimaldagi paremat.

Järgmiseks plaanin sillad ära reguleerida ja hakkata masina erinevate salongi vigade likvideerimisega. Esimeseks saab olema elektriakende süsteemi korda tegemine.
Huvitavad tegemised masinaga 16.12.2013
Sain 14.12.13 lõpuks masina sõidukorda ehk sain talverehvid alla ning sain järgmisel päeval nautida juba lumistel tänavatel liiklemist. Oma kalli Buick-ga sõitimine on puhas taevane nauding, kuna ametiautoks on mul Mazda 323(toimib aga nagu kitse libedal jääl).
Vahepeal olen avastanud palju vigu seoses vanusega, kuid needki on nüüdseks likvideeritud. Teostasin järgmised tööd:
1. Vahetasin kütuse torud voolikute vastu, kuna need hakkasid lekkima. Vähemalt nüüd on mure pikaks ajaks murtud.
2. Samuti kütuse voolikuid vahetades läks üks tagumise parempoolse ratta piduri toru katki ja seegi sai vahetatud vasest toru vastu.
3. Summutist tuli 1,5m jagu toru vahelt välja lõigata ja asendada uuega. Nüüdsest on masin vaiksem, kui Mazda aga kordades pöörasem, sest mootori rõhk on jälle paigas. Käisin ka korra maanteel lapatsit andmas ja lasin mootoril lõõrid puhtaks köhida.

Nagu ikka tekib vahepeal üllatusi vanema generatsiooni autodega, siis järgmisena läheb töösse käsipiduri süsteem koos tagumise silla määrimisega. Võtan lahti trummelpidurid hoolduseks ja vajadusel määrin liikuvad osad ära. Lisaks tuleb käia kõik niplid üle käia ja lasta määret täis.

Peab tõdema, et nüüd on masinast päris raske loobuda, kui oled Buicki korralikult ära kõpitsenud ja sõites naudid mõnusat õõtsumist. Lihtsalt mõned inimsed on avaldanud soovi masin mult ära osta. Dilemma missugune? Olgem ausad, siis mulle on hakanud Buicki omapärane vanakooli disani täitsa meeldima. Uurisin Buicki 3.8V6 mootorite arenduse kohta ja peab ütlema, et need mehed oskavad neid mootoreid teha. Seega masinal on ameeriklaste mõistes küll võrri mootor peal, kuid eks jõuab veel minna V8 peale üle.
Tegemised masinaga 16.02.2015
Buick on mulle andnud usku juurde, et nii head ameeriklast kui ta on, annab ikka leida. Seni sõitnud mööda baltikumi ringi ja ainult puhas lust on rooli keerata sellise cruiseri roolis.
Olen otsustanud masina panna müüki, kuna vajadused on viimase kolme aastaga kõvasti muutunud. Kahju on sellist isendit panna müüki, kuid loodan, et masin leiab hea omaniku, kes hoiab masinat heas korras.
Viimasel ajal olen teinud ära järgmised tööd:
1. Vahetanud piduritorustiku välja, kuna vana oli ajaga läbi roostetanud.
2. Summuti pütt läks katki ja vahetasin summuti katalüsaatorit alates kõik välja ning masin on jälle umbe vaikne. Katalüsaator on heas korras ning sai testitud.
3. Käsipidur sai üle määritud ja töötab uuesti korralikult.
4. Vahetatud on esimesed pidurikettad ja klotsid.
5. Tehtud uus hooldus koos õlide ja filtrite vahetusega.
6. Vahetatud kütusevoolikud ja kütuse filteri kinnitus on muudatud lihtsamaks ning saab kasutada erinevaid filtreid. Vana süsteem lihtsalt roostetab kiiremini läbi ja sellega kaasnevad erinevad jamad.

Järjest paremaks läheb... 25.03.2015
Olen viimase kuu ajaga sõitnud umbes 1800km mööda Eestit ning hämmastav on olnud masina kütusekulu. Nimelt 90km/h gps-i järgi paika panduna ja kasutades püsikiirusehoidjat on andnud puhtalt maanteel 8,5l/100km kohta ning täismasinaga 9l/100km kohta. Samas linnas on jäänud kütusekulu mõnusalt gaasipeadaali tallates 14,7l/100km kohta.
Enne järjekordset sõitu Tartusse tankisin Päälinnas paagi triiki täis ja lidusin Lõunasse ära. Sõitsin maanteel umbes 400km ja Tartus umbes 100km. Tallinna tagasi jõudnuna panin paagi uuesti täis ja sain keskmiseks kütuse kuluks 9,3/100km kohta. Pole paha :)
Peab ütlema, et olen väga rahul masinaga, kuna on piisavalt ergas, et Päälinna hulludest mööda lennata, kes pole gaasipedaali ülesse leidnud.
Täna lasin vahetada tagaumise silla trummelpidurite klotsid ja töösilindrid välja uute vastu, mis sai soetatud American Beauty-st väga mõistliku hinna eest.
Samas mõtlen, et peaks tagumise silla vedrud välja vahetama aga hetkel pole selleni jõudnud.

2015-II 27.09.2015
Taas olen saanud nautida imelise suve masinaga mööda Eestit ringi sõites.
Hiljuti vahetasin parempoolse esimese rattalaagri ära, mis just enne septembrit hakkas häält tegema ning kohe läheb vahetusse väntvõlli andur, mis korraldab erilisi seiklusi. Alates sellest, et masin jääb sõidupealt seisma. Anduri ostsin ära ning varsti saab masin taas mõnusasse korda.
Tasapisi olen mõelnud masina värvimisele aga pole sellega eriti tegelenud. Sooviks terve auto kere värvimisega anda värskema välimuse.
Teistel, kes soovivad kokku hoida juppide pealt, siis makske natuke rohkem kui vahetate neid pidevalt.Üldiselt Buicki keskmise hinnaga varuosad peavad väga hästi vastu.
Väntvõlli andur 09.10.2015
Õnneks leidsin aja ja sai lastud välja vahetada väntvõlli andur Toppartsis. Tegin masinaga kohe esimese suurema ringi Tallinnas ning masin läheb tunduvalt paremini pöördesse kui varem. Seega võib öelda, et kohe tuli tuhin minna nädalavahetuseks Lõuna-Eestisse oma armsa Buickiga ;)