www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud > Chevrolet Trans Sport 1997


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (11) tagasi

 Chevrolet Trans Sport 1997

 Omanik: bozex

Sise valgusti muutmine 30.03.2008
Sai siis ette võetud esimesed salongi valgustid, mis plaanis vahetada valgete ledide vastu. Vanade 2x5v pirnide asemel läheb kokku 16 valget ledi, loodan et mingit tolku ka sellest vahetusest on valguse tugevusele.

Täna sai siis esimese valgustiga ühele poole, ainuke mure on see et lülitiga asi ei tööta, siis vaid ledid õrnalt helendavad, a muidu ukse avamisel jne. on asi 5+
Algus mida teha? saagimine, lihvimine, jootekolbiga sulatamine trükkplaadi sobitamine augud sisse ja ledid silikooniga külge takistid juhtme jamps asjad laiali juhtmestik proovikas vahe teise valgustiga ilus valge
Diagnostika 30.03.2008
Sai siis 13 märts käidud Us partsis diagnostikas, peaaegu kõik ok peale selle et lamda andur aeg ajalt jamab, sai ta siis kohe ka ära tellitud, ülemine lambda andur siis-hinnaks 2300 eeku.Kuna lähiajal plaanis ka õlivahetus sai ära ostetud ka õlifilter mille hinnaks 80 eeku.
Auto jäi seisma!! 30.03.2008
Sai juba peaagu rõõmustatud peale diagnostikat, et masinal kõik tipens topens, selle peale hommikul tööle minnes, kõigepealt tagurdades lihtsalt lambist suri välja, ei osanud nagu midagi arvata, uuesti käima ja minekut. Poolel teel hakkab siis masin äkki jõnksutama gaasi andes jõudu ei ole ja sureb uuesti välja. Õnneks saan uuesti käima ja natuke maad sõita kui sama jama.Üritasin siis uuesti käima saada, et vähemalt sõiduteele päris seisma ei jääks, sain siis niipalju liikuma, et esimesest teeotsast keerasin sisse ja seal ka auto enam käima ei läinud. Õhtul sai siis tuttavaga auto ära veetud, tuttav remondimees a esimese vaatamise, kuulamise peale ei osanud ta nagu midagi öelda, kuna ta ise ei tahtnud autot ette võtta soovitas omakorda tuttavat, kes alles nädala pärast soomest tuli.Sai siis tükk aega ühistranspordiga sõidetud. Eelmine nädal sai siis asi ka nii kaugele, et puksiir tellida ja masin selle tuttava juurde saadetud, töökoda siis tähetorni 21e, reedel sain siis ka teada, et viga kommutaator plaadis ja osa top partsist tellitud kolmapäevaks, nii et kui hästi läheb saan masina taas kolmapäeva õhta kätte.
Auto kätte!! 03.04.2008
Sai siis eile rõõmustatud, et saab lõpuks masina jälle kätte, seadsin siis õhtul sammud tähetorni poole.
2675- eeku eest vahetati siis kommutaator plaat ära.
Sai siis minema sõidetud ja ega kauaks rõõmu olnudki,Mustamäel hakkas masin jälle nõksutama, nagu seda tegi ka enne remonti minekut, õnneks olin just linna korteri lähedal ja ajasin kiiresti masina parklasse enne, kui jälle päris seisma jääb, sai helistatud kohe ka remondimehele, a ega temagagi väga midagi arvata osanud, ütles et toogu ma järgmine hommik tagasi. Sebisin siis kiirelt töökaaslase endale järgmine hommik puksiiri tegema, kuna kardsin et kui taas jälle käiata mitmeid kordi läheb kommutaator uuesti tuksi.
Järgmine hommik proovisin igaks juhuks, et äkki saan omal jõul siiski remondikasse, masin käima ja minekut, igaks juhuks hoidin pöördeid tagasi üle 2000 ei lasknud ja nii õnnestuski remondikasse saada.
Nüüd siis ootan uudiseid...
Auto uuesti kätte 06.04.2008
Sain siis auto uuesti kätte reede lõunal, lasin ära vahetada küünlad, kuna remondimees arvas, et nendes äkki võis viga olla, samuti vahetati ka bensu filter, õnneks avastati ka lõpuks õige viga.Kogu probleem oli juhtmetes mis jooksid valest kohast (arvatavasti mootor maha käinud) ja tänu sellele kollektor oli juhtmetelt plastiku maha sulatanud ja + - andsid lühist, mis siis esimesel korral kommutaatori läbi põletas.Töö läks siis kokku 1900-
Loodan, et suurtematest probleemidest saab natuke puhata!!
Õlivahetus 06.04.2008
Eile sai siis 2000 km minu käes läbitud, igaksjuhuks vahetasin siis täna õli ära, kes teab millal eelmine omanik seda viimati tegi. Õli läks 4l.
õli ja filter
Kummid 12.04.2008
Sai siis eile ostetud suveks uued kummid Intenza 225/45 17", kogu ring läks siis maksma 8000-
Intensa
Kumm lõhki 15.04.2008
Nu mul ikka veab, esmaspäev maalt tööle tulles läks poolel teel kumm katki a kuna kohe aru ei saanud sõitsin Tallinna välja. Viga selles et vedrustus sööb lihtsalt nii kõrged kummid ajapikku läbi, ei kujuta ette palju need kummid kilometraasi said, muster oli üsnagi korralik.

Täna siis läks eriti kirjuks armatuuris, lõi põlema nii ABS tule, kui ka CHECK ENGINE tule, nii et üllatusi ikka jätkub.
Nipet näpet 11.06.2008
Vahepeal sai siis ära vahetatud esimesed H4 pirnid eredamate vastu, siis sai tehtud salongi keemiline pesu ja sai ka iluvõre üle värvitud.
Amortide vahetus 19.08.2008
Sai siis lõpuks pühapäev asi kätte võetud ja hakatud amorte vahetama, amordid sain minivani foorumi kaudu kasutaja mambr käest, mis läksid 2 tonni maksma.
Sai siis masin maast lahti vinnatud ja asjaga tegelema hakatud, kui esimene üllatus tuli, et amordid kinnitatud 18 poltidega, mille jaoks mul kodus võtit ei leidunud ja reg. võtmega ka asi kuidagi ei õnnestunud, õnneks tuttaval oli selline asi olemas ja sai asjaga edasi minna. Järgmine hea asi tuli alumise poldi keeramisega, et polt oli selle amordi keskmise osa külge kinni roostetanud ja seda mitte kuidagi ei õnnestunud sealt läbi saada, tuli siis lõpuks rellakas appi võtta ja amordi alumine kinnitus osa läbi lõigata, poldi enda suutsin õnneks terveks jätta.Ühesõnaga üks suur peavalu, esimese amordiga läks mul aega üle 2 tunni teise sain poole tunniga tehtud kuna seal mingeid jamasid ei tulnud. Nüüd siis vähemalt enam kriuksumist ja kräuksumist tagumises osas pole.
Niipalju jäi siis vanast amordist järgi. Ja uus amort all
Õli 25.01.2009
Novembris sai 222000 pealt taas õlivahetus tehtud ja detsembris jahutusvedelik vahetatud.