www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud > Cadillac Fleetwood Brougham 1967


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (10) tagasi

 Cadillac Fleetwood Brougham 1967

 Omanik: denis23

20.12.2007-02.01.2008 02.01.2008
Sain 20 detsembri paiku auto Muuga Sadamas kätte.

Omal jõul ei liigu, kuna USAs veel olles veepumba laager lendas laiali ning tiivik vigastas radiaatori.
Kohe sadamast sai auto Kalle treileriga toimetatud Pärnu mnt. töökotta kus pandi ka diagnoos - vahetada radiaatori.

Täna, ehk paari nädala pärast sai siis uus radiaator vahele pandud.
Töö oli viisakas ja korralik.
Aga siis selgus et mootor ei käivitu. Vaatasin - vist süütepoole viga, homme kutsun treileri ning vedan selle teise töökotta.

Ja siis plaanis vähemalt soojendust ja elektriiste tööle saada. See oleks jaanuari miinumumprogramm. Samuti võiks mootorihoolduse teha.

Nii et tehtud:

- uus radiaator
- tosooli vahetus

Vahepeal olen USA-s lammutusest leidnud ja tellinud kaks puudu olevat iluliistu. On jäänud veel kolm kummitihendit. Kahjuks, Fleetwood Broughami jaoks need kõik oluliselt haruldasemad kui De Ville ja Eldorado omad.

originaalsed kummimatid
03.01.2008 03.01.2008
Täna panime jälle Caddy treilerile ning vedasime seda TTÜ Infokolledzi juures asuvasse töökotta

Eesmärgiks on siis selgitada mis lugu on mootoriga.


Sai siis tehtud:

- kõrgepinge keskjuhe vahetus
- jagaja kontaktide puhastus
- karbussi sisepesu ja reguleerimine
- küünlade puhastus

ja mootor hakkas ilusti tööle!

Aga nüüd on uus probleem kerkinud: kui lükati sisse käigukangi D asendisse - ei toimunud midagi. Selgus et õli on käimakastist vahepeal lahkunud.
Nii et miinimum - vaja uus filter ja õli, maksimum uus käigukast.
Õnneks horisondil üks väidetavalt töökorras TH400 ka olemas.
Homme paneme uus õli sisse ning siis selgub.

Väiksemateks uudisteks on see et mootorist tilkub tosool välja ja pidurisüsteemis üks vaakuumklapp laseb õhku. Aga need on väikesed asjad.
mootori pilt
4.01.2008 04.01.2008
Nüüd 5 liitrine kanister sai käigukasti sisse valatud - ja näed sa, hakkas tööle. See on hea, sest originaalis tegemist on varasema TH400 kastiga, millel on n.n. switch-pitch, ehk reguleeritava labadenurgaga turbiin.

Siis vaakumvõimendi klapp sai ka vahetatud.

Proovisõit aga jäi üsna lühikeseks kuna roolivõim ei tööta ning esirattas on mingi kolin sees - kas laager või midagi sarnast.

Roolivõimu pump on hüdraulilisest vedelikust tühi - jääb esmaspäevale.

Samuti selgus et elektriiste mittefunkamise põhjuseks oli põlenud mootor.






5.01.2008 05.01.2008
Nüüd siis sai USA-st sellised jupid tellitud cadillacsonly.com kaudu 1967 Fleetwoodile

1. roofrail thick vertical moulding 75.00 $
2. roofrail windlace moulding is 50.00 $
3. backdoor rubber vent pad 25.00 $
4. bonnet insulator 98.00 $
6. seat motor 75 $

Kohaletoomine ja toll juurde.

Samuti laenati mulle CD millel on 1967 aasta varuosade kataloogi - loodan sellest abi saada.
9.01.2008 09.01.2008
Täna sai roolivõimendisse pandud õli ning vahetatud rihm.
Roolivõim sai tööle.

Lisaks olen ostnud Sm.Jaamakorraldaja käest orig. võtmetoorikute komplekt)))

Talvekorterisse. 10.01.2008
Ja nüüd lõpuks sai Caddy mahutatud talvekorterisse.

Enne sai garaazis ikka täieliku remondi ära tehtud - uue puidust riiulid, seintele ja laele valge värv, põrand lihvitud, tasandatud ning linooleumiga kaetud.

Peldikust sai koht kus saab meeldiv tsillida.

Ainult üks probleem oli selles - auto pikkus on 5.8, aga garaazi koridori laius 5.3
Siiski läbi mingi ime sain auto sisse mahutada.

Kivi kukkus südamelt maha)))

registreerimine 12.01.2008
Sain Tarmo Saare käest vajalikud dokumendid ning nüüd on registreerimisega asi ühel poolel - olemas.


USA-st tellisin uue portsu asju:

1.trunk weatherstrips 63.00
2.back door weatherstrips only sold in a set at 157.00 for the pair
3.back roof rail strips only sold in a pair at 205.99 and are 65's which word with very minor alteration
4. center post inside post strip is used at 90.00"

Nüüd olen kokku arvutanud kui palju auto maksma läks:

1275000 auto soetamise kulu koos tolliga ja toomisega
7000 radiaator
2500 tööd (mootor, roolivõim, elekter)
13500 osad
2100 treiler
1600 registreerimine
200 võtmete komplekt
154400 kokku

Center City 13.01.2008
Kuna kõik minu katsed selgitada auto ajalugu on läbi kukkunud - jäi viimane konksuke - üks sildike mille peale on kirjas "CENTER CITY"

Googliga tuli selline abi
http://en.wikipedia.org/wiki/Center_City,_Philadelphia

Caddy on nüüd Eesti teedel vuramas. 02.07.2010
Hea uudis on see, et peaaegu 3 aastat seisnud Caddy on nüüdseks juba peaaegu 800 km Eesti teedel läbi sõitnud.

Tööd oli üsna palju, ja palju tööd on veel ees. Lugeda ja pilte vaadata saab siin, aga tekst on venekeelne:

http://www.drive2.ru/cars/cadillac/fleetwood/fleetwood_brougham/kolomenski/journal/
Hetkeseis. 25.05.2011
Sorry, vahepeal pole olnud aega kirjutada.
Ühe sõnaga pikk jutt - s..tt jutt.
Valge Caddy on vahepeal ära neelanud sama palju, kui see mulle maksma läks, aga selle eest tegemist on nüüd autoga, millega võib mõnusalt sõita kuhu iganes, k.a. ka presidendi lossi ette.


Sellega on praegune seis.